خبرگزاری کار ایران

در تصادف زنجیره‌ای محور نایین - اصفهان:

ورزشکاران سیرجانی سالم ماندند / ۱۱ تبعه افغانی جان باختند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۰۳

کار‌شناسان راهور نایین، دلیل وقوع این حادثه را ناتوانی رانندگان پژو و زانتیا در کنترل خودروهای خود بدلیل سرعت غیرمجاز اعلام کردند.

یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور نایین که حامل ۱۳ مسافر افغانی بود به علت سرعت غیرمجاز و حمل بیش از اندازه مسافر نتوانست ماشین خود را کنترل کند و با تصادف زنجیره‌ای که در بامداد امروز در این محورصورت گرفت ۱۱ نفر از افاغنه‌ای که قصد داشتند قاچاقی وارد اصفهان شوند با قرار گرفتن خودرو در شعله‌های آتش جان خود را از دست دادند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فرمانده انتظامی نایین، در این رابطه گفت: ساعت سه و ۳۰ دقیقه صبح امروز یک دستگاه مینی بوس، پراید، پژو و زانتیا به شدت با هم برخورد کردند که خودروی پراید به حاشیه جاده پرتاب شد و سه خودروی دیگر در آتش سوختند.
سرهنگ رجبعلی مختاری با بیان اینکه سواری پژو حامل ۱۳ مسافر افغانی و یک راننده ایرانی بود تصریح کرد: مسافران مینی بوس همگی از سیرجان بودند که ۱۲ نفرشان کاراته کاران باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری این شهر بودند که برای شرکت در یک مسابقه به‌سوی تهران عزیمت می‌کردند.
وی اضافه کرد: در این حادثه همچنین دو راننده مینی بوس که از شهرداری سیرجان بودند، در دم کشته شدند و ۱۴ نفر از مجروحان این حادثه در بیمارستان حبیبیان نایین بستری و دو نفر دیگر به اصفهان منتقل شدند.
وی با بیان اینکه از ۱۵ فرد کشته شده در این حادثه، ۱۱ نفر تبعه کشور افغانستان بودند گفت: کار‌شناسان راهور نایین، دلیل وقوع این حادثه را ناتوانی رانندگان پژو و زانتیا در کنترل خودروهای خود بدلیل سرعت غیرمجاز اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز