خبرگزاری کار ایران

حبیبی در گفت وگو با ایلنا:

باهنر دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۰۲

همچنین با رأی گیری شورای مرکزی بادامچیان به عنوان نایب رئیس اول و کوهکن و غفوری فرد به عنوان نواب رئیس دوم انتخاب شدند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اعلام خبر انتخاب باهنر بعنوان دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری عنوان کرد: در جبهه پیروان برای انتخاب دبیرکل می بایست از اعضای شورای مرکزی رأی گیری می شد که اعضای شورای مرکزی نیز دبیران کل تشکیلات وابسته به جبهه هستند.

محمدنبی حبیبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، افزود: پس از درگذشت مرحوم عسگراولادی تصمیم براین شد که تا چهلم آن مرحوم رئیس جدید را معرفی کنیم. برای همین مقدماتی فراهم شد و بر مذاکرات امروز نیز پس از رأی گیری آقای باهنر با اتفاق آراء بعنوان رئیس جبهه انتخاب شدند.

حبیی همچنین یادآور شد: همچنین با رأی گیری شورای مرکزی بادامچیان به عنوان نایب رئیس اول و کوهکن و غفوری فرد به عنوان نواب رئیس دوم انتخاب شدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باهنر همچنان درسمت دبیرکلی جامعه اسلامی مهندسین خواهد بود، گفت: بله اولویت انتخاب دبیرکل جبهه پیروان خط امام ورهبری این بود که یکی از دبیران کل تشکیلات وابسته به جبهه انتخاب شود، سالهای قبل مرحوم عسگراولادی به دلیل محبوبیت تامی که بین تشکل ها داشت با درخواست متفق سایرتشکلات وابسته به جبهه ریاست جبهه پیروان را پذیرفته بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز