خبرگزاری کار ایران

به رغم کاهش منابع آبی در سال جاری در اصفهان رخ داد:

افزایش ۶ درصدی ‌مصرف آب شرب در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۸۹

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان از افزایش ۶ درصدی مصرف آب در هشت ماهه امسال به رغم خشکسالی و کم آبی خبر داد.

ایلنا: معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان از افزایش ۶ درصدی مصرف آب در هشت ماهه امسال به رغم خشکسالی و کم آبی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: میزان مصارف خانگی و غیر خانگی مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در هشت ماه سال گذشته ۲۰۸ میلیون متر مکعب بود که امسال به ۲۲۰ میلیون متر مکعب رسید. وی علت این افزایش را گرمای بیش از حد هوا در تابستان امسال و افزایش تعداد انشعابات نصب شده عنوان کرد و گفت: در این مدت، مشترکین خانگی ۱۷۱ میلیون متر مکعب و مشترکین غیر خانگی ۴۹ میلیون متر مکعب آب مصرف کرده‌اند که به ترتیب هفت و یک درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
رضا رضایی با اشاره به اینکه تا پایان آبان ماه امسال در مجموع یک میلیون و ۳۶ هزار و ۵۷۹ فقره انشعاب آب در ۹۲ شهر استان نصب شده است گفت: فقط در هشت ماه امسال ۲۶ هزار و ۲۵۲ فقره انشعاب آب برای متقاضیان جدید نصب شده است.
وی از واگذاری ۱۴ هزار انشعاب فاضلاب از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه به متقاضیان جدید خبر داد و گفت: تاکنون ۵۴۶ هزار و ۱۶۲ فقره انشعاب فاضلاب در ۲۷ شهر استان اصفهان برای متقاضیان خانگی و غیر خانگی نصب شده است.
رضایی در پایان از شهروندان خواست با توجه به وقوع خشکسالی‌های مستمر و کاهش ذخایر منابع آبی، در مصرف بهینه آب بکوشند تا بدین ترتیب کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را در ارائه خدمات بهتر و آبرسانی به همه مشترکین یاری رسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز