خبرگزاری کار ایران

مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد:

کتاب سردار شهید حسن صوفی رونمایی می‌شود

کد خبر : ۱۲۸۴۷۸

این کتاب نوشته امیرحسین انبارداران بوده و در ۲۵۶صفحه تنظیم شده است.

ایلنا: کتاب سردار شهید حسن صوفی رونمایی می‌شود.
به گزارش ایلنا، مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اضافه کرد: این کتاب نوشته امیرحسین انبارداران بوده و در ۲۵۶صفحه تنظیم شده است.
سلیمانی با بیان اینکه سردار شهید حسن صوفی یکی از شهدای شاخص و محوری است خاطر نشان کرد: سازمان بسیج مستضعفین به دلیل وجود ویژگی‌های منحصر به فرد در این شهید بزرگوار، وی را به عنوان شهید شاخص سال جاری معرفی نموده است.
وی ویژگی‌های این سردار شهید را تقوا، تدبیر و مدیریت دانست و تصریح کرد: وی در دوران نوجوانی با حسن مدیریتی که از خود نشان داد توانست پله‌های پیشرفت را به سرعت طی کرده و مسئولیت‌های مختلف از جمله فرماندهی بسیج همدان و جانشینی لشگر حضرت حجت(عج) را در کارنامه درخشان فعالیت‌های خود ثبت کند.
مدیر امور ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در پایان گفت: مراسم رونمایی از این کتاب به زودی و با حضور سردار دکتر بهمن کارگر ریاست محترم حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و همچنین خانواده معظم شهید، مسئولین و مردم ولایت مدار همدان رونمایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز