خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه:

برد موشک‌های ما را فقط رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کنند

کد خبر : ۱۲۸۴۵۴

انقلاب اسلامی از اساس با نظام سلطه و استکباری مخالف است و شعار اصول انقلاب تا زمانی که پا برجا باشد با مواضع دشمن استکبار و نظام سلطه ناسازگاری دارد، مگر آنکه ماهیت استکباری آمریکا عوض شود، در این صورت می‌توان گفت که ما جنگی با هم نداریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که «برد موشک‌های ایران به رژیم صهیونیستی هم می‌رسد» گفت: برد موشک‌های ما را فقط رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در کرج پیرامون مواضع اخیر آمریکا در رابطه با مذاکرات ژنو اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا چراغ راه ماست و هیچگاه نباید به دشمن اعتماد کرد.

فرمانده کل سپاه افزود: انقلاب اسلامی از اساس با نظام سلطه و استکباری مخالف است و شعار اصول انقلاب تا زمانی که پا برجا باشد با مواضع دشمن استکبار و نظام سلطه ناسازگاری دارد، مگر آنکه ماهیت استکباری آمریکا عوض شود، در این صورت می‌توان گفت که ما جنگی با هم نداریم.

جعفری در پاسخ به سوالی مبنی بر اضافه کردن برد موشکی سپاه پاسداران، با بیان این‌که «برد موشک‌های ما را فقط رهبر معظم انقلاب تعیین می‌کنند» عنوان کرد: ما به دنبال اضافه کردن برد موشک‌هایمان هستیم و توانایی انجام این کار را هم داریم و موشک‌های ما باید به رژیم صهیونیستی برسد و موشک‌های موجود دو هزار کیلومتری هم به رژیم صهیونیستی می‌رسد.

وی گفت: در جلسه‌ای که با فرماندهان سپاه استان البرز برگزار شد، برنامه‌های خوبی به ویژه در بحثفرهنگی مصوب شد.

جعفری در پاسخ به سئوال دیگری در مورد فعالیت مجدد جریان انحرافی در کشور بیان کرد: جریان انحرافی در تلاش است مسیر انقلاب را از مسیر اصلی منحرف و به بیراهه بکشاند این حرف در شعار آنها که نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران، نمود پیدا کرد که با تدبیر مقام معظم رهبری این فتنه راه به جایی نبرد.

وی در پایان موضوع هسته‌ای را بهانه‌ای برای فشار به مردم در جهت جدایی از شعارهای انقلاب دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز