خبرگزاری کار ایران

گلی به جمال فدراسیون کشتی؛

شمس: ثابت کردم مربیان ایرانی قابل اعتماد هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۰۱

حداقل ۱۰ مربی در کشورمان داریم که از مربیان خارجی بهتر هستند ولی متأسفانه دائماً روی مربیان خارجی تمرکز می‌کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان با دعوت فدراسیون فوتبال انگلستان برای برگزاری چند سمینار و کلاس‌های مربیگری فوتسال به این کشور سفر خواهد کرد.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به دعوت‌نامه فدراسیون انگلستان برای سفر به این کشور بیان داشت: حدود یک ماهی بود که پیگیر این موضوع بودند، اما گفتم طرف انگلیسی باید حتماً از فدراسیون این کشور نامه‌ای را رسماً برایم ارسال کنند که این کار روز گذشته انجام شد.

وی ادامه داد: قرار است در ۴ شهر بیرمنگام، منچستر، لیورپول و لندن کلاس‌های یک روزه‌ای تشکیل شود، بعد از آن دو روز هم در خود لندن کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد. برای خود من بسیار جالب و حائز اهمیت است که انگلستان که مهد فوتبال دنیا محسوب می‌شود و مدرسانی به تمام دنیا می‌فرستند و در رشته فوتسال به یک مربی ایرانی اعتماد کرده‌اند.

این مربی فوتسال متذکر شد: مسئولان فوتبال پایه انگلستان تصمیم گرفته‌اند روشی مانند اسپانیا و برزیل که بازیکنان فوتبال را در رده‌های پایه در وهله نخست در فوتسال به بازی می‌گیرند و بعد به فوتبال می‌آورند انجام دهند. در همین راستا هم برای پیشرفت فوتسال تصمیم گرفتند اقدامات اساسی انجام دهند و حضور من با عنوان مدرس در همین ارتباط است.

شمس خاطرنشان کرد: در چند وقت اخیر دائماً تو سر مربیان ایرانی می‌زدند که کم دانش هستند و این موضوع در همه رشته‌ها وجود داشت. الان الحمدالله با این اتفاق ثابت شد این مربیان ایرانی صاحب سبک هستند و مسئولان تصمیم‌گیرنده می‌توانند روی مربیان ایرانی حساب کنند. جای تأسف است ما که در فوتسال و کشتی‌فرنگی صاحب سبک در دنیا هستیم مربیان خارجی را برای آنها استخدام کنیم، باز هم گلی به جمال فدراسیون کشتی که رفت سراغ محمد بنا تا یک مربی ایرانی سرمربی کشتی فرنگی باشد. باید باور کنیم مربیان ایرانی هم در دنیا صاحب‌سبک هستند و با مشکلات ارزی که وجود دارد از آوردن مربی خارجی جلوگیری شود.

وی در پایان تصریح کرد: حداقل ۱۰ مربی در کشورمان داریم که از مربیان خارجی بهتر هستند ولی متأسفانه دائماً روی مربیان خارجی تمرکز می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز