خبرگزاری کار ایران

گروه سختی در آسیا داریم؛

لک: می‌خواهم با درخشش در تراکتورسازی به اروپا بروم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۸۸

از اول فصل تراکتور را به این دلیل انتخاب کردم که شخصیت قهرمانی دارد و هواداران پرشور و خوبی از این تیم حمایت می‌کنند و آسیایی هم هست. من اهداف بزرگی دارم.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باید در تمام بازی‌ها خوب بازی کنیم.

حامد لک در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در لیگ قهرمانان آسیا گروه سختی داریم و برای اینکه در یک تورنمنت بزرگ مثل لیگ قهرمانان موفق شویم، باید در تمام بازی‌ها خوب کار کنیم. باید تمام تمرکزمان روی بازی‌ها باشد تا نتایج خوبی کسب کنیم و با دعای مردم آذربایجان و ایران، سربلند شویم و از این گروه صعود کنیم. البته ما به دنبال رسیدن به قهرمانی در آسیا باشیم.

وی افزود: هر بازی سختی خاص خودش را دارد و باید با تمرکز در بازی ها شرکت کنیم تا دست پر از زمین خارج شویم. تراکتورسازی دومین تجربه آسیایی خود را پیش رو دارد و بچه‌ها تجربه لازم را برای حضور در این تورنمنت دارند. بازیکنان فصل قبل آسیا را تجربه کرده‌اند و بازیکنانی که اضافه شده‌اند هم تجربه حضور در آسیا را داشته‌اند و این مسائل به تیم کمک می‌کند تا شرایط را درک کنیم و خوب کار کنیم و موفق شویم.

لک در پایان گفت: از اول فصل تراکتور را به این دلیل انتخاب کردم که شخصیت قهرمانی دارد و هواداران پرشور و خوبی از این تیم حمایت می‌کنند و آسیایی هم هست. اهداف بزرگی دارم و می‌خواهم از تراکتورسازی به اروپا برسم. می‌خواهم با پیراهن تراکتورسازی در آسیا بدرخشم تا به اروپا برسم. همه بچه‌ها همین حس را دارند چون تراکتورسازی یک برند بین‌المللی است و جای رشد و پیشرفت برای بازیکنان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز