خبرگزاری کار ایران

از امروز در قم؛

همایش آموزشی - توجیهی مسؤولان فرهنگی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۴۱

براساس برنامه ریزی انجام شده جلسات توجیهی مسؤولان فرهنگی عمره مفرده در دو دوره برگزار می‌شد، اما امسال در یک دوره و به مدت سه روز با هدف آموزش، توجیه سیاست‌ها و اعلام برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری در قم برگزار و ۱۵۰ نفر در این برنامه حضور دارند.

ایلنا: همایش سه روز مسؤولان فرهنگی عمره مفرده در شهر مقدس قم آغاز شد، این همایش تا ۲۲ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، همایش سه روز مسؤولان فرهنگی عمره مفرده در مجتمع فرهنگی و هنری نور در شهر مقدس قم آغاز شد این همایش تا ۲۲ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

در این همایش ابتدا حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد مظلومی، معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به ایراد سخن پرداخت و بر استفاده از فرصت‌ها برای بهره گیری هر چه بیشتر مسوولان فرهنگی تاکید کرد.

وی افزود: شما عزیزان که به عنوان مسوولان فرهنگی به عمره اعزام می‌شوید، بدانید این فرصت بسیار مغتنم است و افزون بر بهره گیری از آن باید به زائران نیز بهره برسانید تا عمره گزاران نیز بتوانند با دست پر به کشور عزیزمان برگردند.

معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از مسوولان فرهنگی عمره مفرده به عنوان یک سرمایه مهم برای حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج وزیارت یاد کرد و اظهار داشت: در برنامه‌های خود نوآوری، ابتکار و خلاقیت داشته باشید.

حجت الاسلام مظلومی تصریح کرد: مدت حضور شما مسوولان فرهنگی در عمره مفرده بسیار محدود است و باید در این مدت اندک تنوع مخاطبان را مد نظر قرار دهید و متناسب با هر گروه و قشری خدمات فرهنگی ارائه کنید.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین مرتضی خادمی مسوول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در مکه در این همایش به برخی بایسته‌های فرهنگی برای مسوولان فرهنگی اشاره کرد و خواستار گسترش فعالیت‌ها و ابتکارات هر چه بیشتر آن‌ها شد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید احمدی مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در حاشیه این همایش گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده جلسات توجیهی مسؤولان فرهنگی عمره مفرده در دو دوره برگزار می‌شد، اما امسال در یک دوره و به مدت سه روز با هدف آموزش، توجیه سیاست‌ها و اعلام برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری در قم برگزار و ۱۵۰ نفر در این برنامه حضور دارند.

وی شرکت در آموزش‌های تکمیلی اعلام شده از سوی مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری را ضروری دانست و تأکید کرد: شرط و اولویت اعزام مسؤولان فرهنگی به مکه و مدینه شرکت و قبولی در دوره‌های آموزشی است.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در ادامه از مسوولان فرهنگی خواست که برای پیگیری برنامه‌هایشان تنها از طریق سامانه مجازی فرهنگی بعثه قدام کنند و افزود: نتایج آزمون مسؤولان فرهنگی عمره در سامانه اینترنتیwww. farhangomre. irاعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز