خبرگزاری کار ایران

در شش ماهه سال‌جاری؛

۲۳۰۰ متر عملیات توسعه شبکه توزیع آب در گیلانغرب اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۳۰

بیش از۲۳۰۰ متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در سطح شهر گیلانغرب اجرا شده است.

ایلنا: مدیر امور آب و فاضلاب شهر گیلانغرب گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از۲۳۰۰متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در سطح شهر گیلانغرب اجرا شده که از این مقدار، ۹۵۰ متر عملیات اصلاح و ۱۳۵۰ متر توسعه شبکه توزیع آب بوده که در راستای خدمات رسانی به مشترکین گیلانغرب انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از گیلانغرب، باوندپوری اظهار داشت: در این مدت امور آبفای شهر گیلانغرب از چشمه سراب ۱۰۳۴۳۹۳ متر مکعب آب استحصال و پس از گند زدایی و کلر زنی در سطح شهر توزیع شده است.

باوندپوری افزود: این امور در زمینه کمیت، کیفیت و بهداشت آب از هیچ کوششی فروگزار نبوده و در راستای بهداشت و سلامت آب، در مدت زمان سپری شده بیش از ۱۴۴۸ مورد کلر سنجی از شبکه توزیع و ۲۲۳۲ مورد نیز از مخازن صورت پذیرفته و برای گند زدایی آب بیش از ۱۶۰۰ کیلوگرم گاز کلر استفاده کرده است.

وی تاکید کرد: در گیلانغرب تمامی آب‌های تولید شده بوسیله گاز کلر گندزدایی می‌شود.

باوندپوری افزود: اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در گیلانغرب از محل اعتبارات داخلی و طرحهای عمرانی تامین اعتبار شده است که در مجموع برای این خدمات مبلغ یک میلیارد ریال از محل طرح‌های عمرانی و مبلغ یک میلیارد ودویست میلیون ریال از محل منابع داخلی هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز