خبرگزاری کار ایران

شاکیان پرونده کامیون‌های هوو بلاتكلیف‌اند؛

رانندگان کامیون در انتظار دریافت جریمه ۲۰ میلیون تومانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۱

دادگاه این پرونده تا به حال ۶۰۰۰ هزار مورد از فروش غیر قانونی كامیون‌های هوو را تایید و مقرر کرده است که ایران خودرو دیزل، ۲۰ میلیون را به صاحبان ماشین‌ها بازگرداند. این مبلغ تا به حال به بسیاری از خریداران این کامیون پرداخت نشده است.

یک راننده کامیون از عدم پرداخت جریمهٔ مربوط به کامیون‌های هوو از سوی کارخانه ایران خودرو دیزل به بسیاری از خریداران این کامیون خبر داد.

علی حیدری در این باره به ایلنا گفت: قیمت واقعی کامیون‌های هوو که از سوی کارخانه ایران خودرو دیزل به رانندگان کامیون فروخته شده، از سوی تعزیرات کشوری ۴۵ میلیون تومان اعلام شده در حالی که این وسیله نقلیه سنگین با قیمت ۶۵ میلیون تومان به مشتریان فروخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به دادگاه برگزار شده برای این پرونده افزود: دادگاه این پرونده تا به حال ۶۰۰۰ هزار مورد از این فروش غیر قانونی را تایید و مقرر کرده است که ایران خودرو دیزل، ۲۰ میلیون ما به تفاوت قیمت را به صاحبان ماشین‌ها بازگرداند.

حیدری در پایان اظهار داشت: در برخی موارد از سوی ایران خودرو دیزل با رانندگان تماس گرفته شده است تا با دریافت ۳ میلیون تومان از پیگیری موضوع منصرف شوند. همچنین سعی می‌شود که این موضوع درحد امکان رسانه‌ای نشود تا بسیاری از خریداران این کامیون‌ها برای دریافت حق قانونی خود اقدام نکنند. البته بسیاری از کسانی که تا به حال نیز پیگیر مسئله بوده‌اند به نتیجه مشخصی نرسیده‌اند.

گفته می‌شود که تعداد شاکیان پرونده کامیون‌های هوو بیش از ۱۲۰۰۰ نفر است. این کامیون به دلیل نقص موجود در سیستم ترمز آن و تصادفات زیادی که در جاده‌ها به بار می‌آورد در میان مردم شناخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز