خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته پژوهش؛

از پژوهشگران برتر کانون پرورش فکری رامسر تجلیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۹۷

همزمان با هفته پژوهش، از پژوهشگران برتر کودک و نوجوان شهرستان رامسر تجلیل می‌شود.

همزمان با هفته پژوهش، از پژوهشگران بر‌تر کودک ونوجوان شهرستان رامسر تجلیل می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری مازندران، کانون پرورش فکری شهرستان رامسر با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان با ایجاد ستاد مشترک، هفته پژوهش را گرامی می‌دارند.

بر اساس این گزارش، در این ستاد با هدف تدوین و اجرای برنامه‌های شهرستانی با مرکزیت کانون پرورش فکری به بحثو تبادل نظر در خصوص راه‌های گسترش فعالیت‌های پژوهشی پرداخته شد.

در جلسه‌ای که در این خصوص برگزار شد، حیدرپور، مسئول اداره آموزش و پرورش شهرستان رامسر با تشریح تاثیر پژوهش در زندگی شخصی و اجتماعی نسل نوجوان، خواستار برگزاری برنامه‌هایی متفاوت و نو در خصوص فعالایت‌های پژوهشی و نیز آموزش روش پژوهش در شهرستان شد.

در ادامه، سرپرست کانون پرورش فکری رامسر با تشریح فعالیت‌های پژوهشی رده‌های مختلف سنی در کانون و همچنین ارایه گزارشی از انجمن پژوهشگران، خواستار ارتباط بیشتر بین مدارس و کانون در قالب فعالیت‌های پژوهشی با هدف اشاعه فرهنگ پژوهش در تمامی ابعاد شد.

گفتنی است در هفته پژوهش نمایشگاهی از آثار پژوهشی کودکان، نوجوانان، فرهنگیان وهمچنین دست ساخته‌های مدارس این شهرستان و اعضای کانون در محل سالن کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان رامسر برپا می‌شود.

قابل ذکر است: در مراسمی بدین منظور، از آثار برگزیده این نمایشگاه تجلیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز