خبرگزاری کار ایران

نماینده دهگلان و قروه در جمع خبرنگاران تشریح کرد:

دلایل استعفای نمایندگان استان کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۹۵

نمایندگان این استانها تعادل متوازن و استانی را خواستار هستند / نباید بودجه متوازن را به شدت کاهش داده و با عثشود که استانهای ذ کر شده نتوانند حتی به کوچکترین امکانات خود دسترسی داشته باشند.

نماینده مردم دهگلان و قروه‌ کردستان بااعلام استعفای نمایندگان استان کردستان گفت‌: کاهش بودجه متوازن به یک هفتم در لایحه نودوسه از اصلی ترین استعفای نمایندگان استان کردستان بوده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، حامد قادر مرزی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: استعفا دردی را دوا نمی‌کند، اما صدای اعتراض نمایندگان به گوش دولت می رسد.

به گفته وی کاهش بودجه متوازن از دو درصد به سه دهم درصد یعنی یک هفتم بودجه باعثمی شود که استانهای محرومی همچون لرستان، خوزستان، کردستان، سیستان با مشکلات جدی مواجه شوند

وی با بیان این که دکتر روحانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری به این استانها قولهای مساعدی داده بود، گفت: نمایندگان این استانها تعادل متوازن و استانی را خواستار هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این که دولت حق دارد که یک بودجه واقع گرایانه تدوین کنند، بیان داشت: اما نباید بودجه متوازن را به شدت کاهش داده و با عثشود که استانهای ذ کر شده نتوانند حتی به کوچکترین امکانات خود دسترسی داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز