خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با ایلنا:

طرح سؤال از وزیر علوم بستگی به نظر هیئت رئیسه مجلس دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۹۲

نمایندگان سؤال کننده از وزیر علوم گزارشات اولیه‌ای دارند که احتمالاً قانون دررابطه با برخی ازاین افراد زیر پا گذاشته شده‌است، بنابراین به دنبال این هستند که از ایشان سؤال کنند تا پاسخ لازم را در این زمینه بدهد.

ایلنا: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر علوم باید ثابت کند قانون در مورد دانشجویان ستاره‌دار رعایت شده است.

" قاسم جعفری " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اعلام وصول سؤال از وزیر علوم درباره دانشجویان ستاره‌دار گفت: نمایندگان سؤال کننده از وزیر علوم گزارشات اولیه‌ای دارند که احتمالاً قانون در رابطه با برخی از این افراد زیر پا گذاشته شده‌ است، بنابراین به دنبال این هستند که از ایشان سؤال کنند تا پاسخ لازم را در این زمینه بدهد.

وی با اشاره به اینکه زمان طرح سؤال از وزیر علوم بستگی به نظر هیئت رئیسه مجلس دارد. افزود: طرح سوال از وزیر علوم می‌تواند به این معنا باشد که به طور مثال دانشجویی برابر با قانون نباید درس می‌خوانده اما گفته‌اند که می‌تواند درس بخواند یا بالعکس دانشجویی ستاره‌دار شده است که نباید این اتفاق در مورد او می‌افتاده است.

جعفری خاطرنشان کرد: خیلی‌ها این سؤال را از وزیرعلوم دارند بنابراین منتظر هستیم تا ایشان مستندات خود را ارائه کند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف نمایندگان نظارت است، افزود: اگر خبر‌ها و گزارش‌های مردمی به نمایندگان برسد که احتمال زیر پا گذاشتن قانون در آن می‌رود باید از مسولان مربوطه سوال بپرسیم.

به گفته وی نمایندگان در راستای رسالتی که قانون اساسی به دوششان گذاشته است هر جا که احساس کنند خلاف قانونی رخ داده است از مسئول یا وزیر مربوطه باید سؤال کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: جامعه باید بداند که آیا در گوشه‌ای از مملکت خلاف قانون اتفاق افتاده است یا خیر.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز