خبرگزاری کار ایران

نماینده اهواز در مجلس:

طرح تبدیل نیروهای دولتی دفاع از حقوق کارمندان و کارگران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۸۵

ای کاش که در این طرح علاوه بر تبدیل وضعیت نیروها به دهها نوع ردیف استخدامی که در قانون وجود دارد رسیدگی می شد، زیرا یکی از دغدغه‌های همه کارمندان تعین تکلیف وضعیت آنهاست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در موافقت با درخواست یک فوریت طرح تبدیل نیروهای رسمی – کارگری به پیمانی یا رسمی در دستگاههای دولتی گفت: برای دفاع از حق و حقوق کارمندان و کارگران از نماینگان مجلس می‌خواهم که با فوریت این طرح موافقت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید شکر خدا موسوی در موافقت با درخواست یک فوریت طرح تبدیل نیروهای رسمی – کارگری به پیمانی یا رسمی در دستگاههای دولتی ابراز کرد: نمایندگان مجلس باید از حق و حقوق مردم به خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه دفاع کنند که با توجه به شرایط و مشکلات اقتصادی و معیشتی این نیروها این طرح یکی از همان حق و حقوق است.

وی ادامه دا: ای کاش که در این طرح علاوه بر تبدیل وضعیت نیروها به دهها نوع ردیف استخدامی که در قانون وجود دارد رسیدگی می شد، زیرا یکی از دغدغه‌های همه کارمندان تعین تکلیف وضعیت آنهاست.

وی در پایان ابراز کرد: برای دفاع از حق و حقوق کارمندان و کارگران از نماینگان مجلس می‌خواهم که با فوریت این طرح موافقت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز