خبرگزاری کار ایران

منتظرورق خوردن «دفترخاطرات سال ۶۰» درتالارهنرباشید

«سایه بلندترین روزسال» روی تالارهنر افتاد

کد خبر : ۱۲۸۲۲۳

نمایش «دفترخاطرات سال۶۰ یا سایه بلندترین روزسال» از۲۵ آذرماه در تالارهنر اصفهان به اجرا درخواهد آمد.

ایلنا: نمایش «دفترخاطرات سال۶۰ یا سایه بلند‌ترین روزسال» از ۲۵ آذرماه در تالارهنر اصفهان به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، کارگردان این نمایش با اشاره به این خبر افزود: ‌ نمایش دفتر خاطرات سال ۶۰ یا سایه بلند‌ترین روز سال یکی از آثار بی نظیر و کم سابقه تئاتر اصفهان و ایران خواهد بود، چرا که تاکنون این بخش ازتاریخ معاصرایران با این شمایل اجرا نشده است.

محمدرضا رهبری ادامه داد: این تئاتر بنا دارد به شیوه‌ای بی‌طرفانه و با نگرشی استدلالی و منطقی مخاطبش را به طرح پرسش‌هایی برساند که پاسخ آن‌ها در بطن اثر جاری است و همین خصیصه باعثمی‌شود به نگاهی عمیق‌تر بیننده لایه‌های پنهان داستانی را تعقیب کند.

وی در ادامه تحریر و کارگردانی این اثر را به نوعی پاسخگویی به برخی پرسش‌های جوانان و نوجوانان امروز دانست.

نویسنده نمایشنامه دفترخاطرات سال ۶۰ یا سایه بلند‌ترین روزسال درک و شناسایی دغدغه‌های جوانان امروز را یکی از رسالت‌های خطیر هنر و هنرمندان عنوان کرد و بیان داشت: ‌به عقیده من باید بسیار جدی‌تر و ژرف اندیشانه‌تر به دغدغه‌ها و سوالات جوانان نظرداشته باشیم چرا که روح پرسشگر آن‌ها قطعا به پاسخ می‌رسد، ولی باید درمسیردرستی هدایت شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز