خبرگزاری کار ایران

بهمن داداشی تدوین همزمان «خانه کنار ابر‌ها» را آغاز کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۲۰

فیلم خانه کنار ابرها به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری ساخته می‌شود.

ایلنا: درحالیکه بهمن داداشی تدوین همزمان «خانه کنار ابر‌ها» را آغاز کرده، فیلمبرداری این فیلم از نیمه گذشت.

به گزارش ایلنا، درحال حاضر ۶۰ درصد از فیلمبرداری «خانه کنار ابر‌ها» به مدیریت علی محمدزاده سپری شده و این‌ روز‌ها بازیگران اصلی کار در لوکیشن خانه قدیمی مشغول هستند و تا پایان آذرماه فیلمبرداری کار به طور کامل به پایان خواهد رسید.

«خانه‌ای کنار ابر‌ها» آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیر گذار خواهد بود و اتفاقاتی که پیرامون این آشنایی در داستان رخ می‌دهد و هدایت هاشمی، حامید کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی بازیگران اصلی آن هستند.

دهقانی اشکذری پیش از این چهار تله فیلم به نام‌های «هدیه‌ای برای آسمان»، «دویدن برای پشیمانی»، «همه روز‌ها» و «مسابقه» را در کارنامه دارد.

فهرست عوامل «خانه‌ای کنار ابر‌ها» عبارتند از: سیدجلال دهقانی اشکذری(نویسنده و کارگردان) سیدمهدی فرخ‌پور(دستیار اول و برنامه‌ریز)، محمود محمدطائمه(مدیر تولید)، دکترمحمدرضا شجاعی(طراح صحنه و لباس)، کامران خلج(طراح گریم)، علی محمدزاده(مدیر فیلمبرداری)، بهمن داداشی(تدوین)، طاهر پیشوایی(صدابردار)، آناهید روستا(منشی صحنه)، مجتبی زندیه(مدیر تدارکات) حسن شجاعی(عکاس)، احسان هوشیارگر(مشاور رسانه‌ای) و روح‌الله برادری(تهیه‌کننده) عوامل اصلی این پروژه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز