خبرگزاری کار ایران

رسایی در تذکر شفاهی؛

خبر دریافت کارت‌های هدیه موجب سوءتفاهم شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۱۱

همه می‌دانند که وزارت ارشاد برای کمک به روزنامه‌ها سالانه مقادیری یارانه به آنها اختصاص می‌دهد. آیا این روزنامه‌ها این کمک‌ها را نیز تیتر می‌کنند؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدا مطرح شد که ۳۷ نفر از نمایندگان از سازمان تأمین اجتماعی کارت هدیه دریافت کرده‌اند پس از آن نیز گفتند که در دوره‌های گذشته نیز نمایندگان کارت‌های هدیه از این سازمان گرفته‌اند که این سبب سوءتفاهم شده و متأسفانه این مساله به شکل سیاسی مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز بهارستان، تذکری شفاهی درخصوص تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: متأسفانه پس از قرائت گزارش تحقیق و تفحص در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاشیه‌ای در رسانه‌های کشور و بخصوص روزنامه‌ها ایجاد کردند و طوری وانمود شد که نمایندگان مجلس تخلف کردند و باید با آنها برخورد کرد.

وی افزود: در ابتدا مطرح شد که ۳۷ نفر از نمایندگان از سازمان تأمین اجتماعی کارت هدیه دریافت کرده‌اند پس از آن نیز گفتند که در دوره‌های گذشته نیز نمایندگان کارت‌های هدیه از این سازمان گرفته‌اند که این سبب سوءتفاهم شده و متأسفانه این مساله به شکل سیاسی مطرح می‌شود.

نماینده مردم تهران ادامه داد: در همه دوره‌های مجلس کمیته امداد امام خمینی، سازمان تأمین اجتماعی و سایر نهادهای خیریه به شکل واسطه به نمایندگان مجلس مبالغی می‌دادند تا آنها به مراجعه‌کنندگان خود که از شرایط مالی خوبی برخوردار نبودند، هدیه دهند.

رسایی خاطر‌نشان کرد: همه رؤسای قوا بودجه‌ای خارج از شمول در اختیار دارند که این به دلیل اعتمادی است که نظام و دستگاه‌ها به آنها و نماینده‌های مجلس دارند.

وی افزود: همه می‌دانند که وزارت ارشاد برای کمک به روزنامه‌ها سالانه مقادیری یارانه به آنها اختصاص می‌دهد. آیا این روزنامه‌ها این کمک‌ها را نیز تیتر می‌کنند؟

نماینده مردم تهران با بیان اینکه اگر نماینده‌ای تخلف کرده است باید با آن برخورد کرد، خاطر‌نشان کرد: علاوه بر کمک‌هایی که سازمان‌ها و نهادهای خیریه در اختیار نمایندگان می‌دهند خود نمایندگان نیز مبالغی از جیبشان بر روی آن می‌گذارند تا به مراجعه‌کنندگان خود بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز