خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

مدیریت شهرهای استان البرز نیازمند کلان نگری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۹۸

امروزه دغدغه شهرداران باید ورود به مسائل کلان در شهرها باشد در این راستا پرداختن به موضوعات جزئی از قبیل جدول گذاری و آسفالت، نباید دغدغه مهم شهرداران به شمار رود.

ایلنا: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: امروزه دغدغه شهرداران باید ورود به مسائل کلان در شهر‌ها باشد در این راستا پرداختن به موضوعات جزئی از قبیل جدول گذاری و آسفالت، نباید دغدغه مهم شهرداران به شمار رود.

به گزارش ایلنا در کرج، مجید سریزدی با بیان این مطلب افزود: شهرداران باید نگاه‌شان به استان کلان نگر بوده تا بتوانند مشکلات شهر را تجزیه، تحلیل و برنامه‌ریزی مناسب کنند.

سریزدی افزود: برای مبارزه با چالش‌های شهر‌ها باید برنامه ریزی واقعی داشته باشیم. برنامه ریزی واقعی هم تنها زائیدهٔ نگاه درست، عمیق و منطقی به مسائل است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: شهر موجودی پیچیده است، پیچ و خم و زوایای ناشناخته زیادی دارد شهرداران باید دید چند بُعدی داشته باشند ما نمی‌توانیم بر روی یک بُعد شهرمان کار کنیم و ابعاد دیگر آن را‌‌ رها کنیم.

به گفته وی استان البرز به عنوان استانی تازه تاسیس نیازمند همت و تلاش مضاعف مسئولان در راستای رشد و توسعه استان است تا بتوانیم علاوه بر ارائه خدمات متناسب با نیاز‌ها و مطالبات مردم، استان البرز را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز