خبرگزاری کار ایران

برکناری وزیر کشور مصر تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۷۹

البغدادی تاکید کرد که انتشار اخبار ضد و نقیض در مورد برکناری ابراهیم به منظور تخریب چهره قوه قضائیه مصر صورت گرفته است.

یکی از قضات مصری برکناری «محمد ابراهیم» وزیر کشور مصر را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از بوابه الشروق، «محمد البغدادی» قاضی دادگاه جنایی «شهر نصر» در قاهره اخبار منتشر شده مبنی بر صدور حکم برکناری ابراهیم و دو سال زندان برای وی را به علت خودداری از اجرای حکم قضایی درباره دو فرد بازداشتی را تکذیب کرد.

البغدادی به پایگاه اینترنتی بوابه الشروق گفت که وی روز گذشته –سه شنبه - به دادگاه نرفته است تا در این دادگاه جلسه‌ای برگزار کند.

وی افزود که خبر صدور حکم برکناری و دو سال زندان برای وزیر کشور مصر که توسط برخی منابع خبری منتشر شده است، درست نیست و از جمله اخبار دروغی است که اخیرا پخش می‌شود.

البغدادی تاکید کرد که انتشار اخبار ضد و نقیض درباره برکناری ابراهیم به منظور تخریب چهره نهاد قضایی مصر صورت گرفته است.

بنا بر این گزارش، برخی از پایگاه‌های خبری روز گذشته اعلام کردند که قاضی البغدادی طی حکمی محمد ابراهیم را به علت خودداری از اجرای یک حکم قضایی توسط وزارت کشور در مورد پرداخت غرامت ۲۵ هزاری پوندی به هر یک از دو بازداشت شده سابق برای مدتی که در زندان بودند، به دو سال زندان و برکناری از سمتش محکوم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز