خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استانداری البرز:

برگزاری نمایشگاه‌های صنعتی، فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های صنعتی استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۵۷

وجود برندهای صنعتی متعدد، کارخانجات تولیدی، محصولات کشاورزی و… هر یک در این استان به تنهایی زمینه‌ای برای برگزاری نمایشگاه‌های متعدد است.

ایلنا: معاون برنامه ریزی استانداری البرز برگزاری نمایشگاه‌های صنعتی را فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های صنعتی این استان و توسعه جذب سرمایه دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، مهرداد مظفری با بیان این مطلب گفت: بهره‌گیری مناسب از فن دیپلماسی برای افزایش فرصت‌ها در زمینه جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی یکی از روش‌هایی است که کشورهای در حال توسعه جهت گسترش فعالیت‌های اقتصادی، گردشگری و… از آن ‌‌نهایت بهره وری را دارند.

مظفری یادآور شد: تحلیلگران روابط بین‌الملل نیز معتقدند که دیپلماسی اقتصادی پیوندی تنگاتنگ با توسعه اقتصادی دارد.

وی افزود: طراحی مناسب و استفاده مطلوب از فنون دیپلماسی اقتصادی و کسب شناخت تجارب سایر کشور‌ها می‌تواند نقش مهم و سازنده‌ای در این زمینه داشته باشد.

معاون برنامه ریزی استانداری البرز تأکید کرد: برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های صنعتی یکی از این فنون و بستر‌ها برای سرمایه گذاری در طرح‌های توسعه‌ای استان است و باید امکانات را برای برگزاری نمایشگاه‌های حوزه صنعت در استان فراهم ساخت.

مظفری افزود: در این نمایشگاه‌ها سرمایه گذاران چهره به چهره با یکدیگر ارتباط گرفته و زمینه تعاملات بیشتر آنان فراهم شده و منتهی به انعقاد قردادهای کاری در حوزه توسعه استان می‌شود.

معاون برنامه ریزی استانداری البرز در ادامه با اشاره بر استقرار صنایع به نام کشوری در استان البرز، گفت: وجود برندهای صنعتی متعدد، کارخانجات تولیدی، محصولات کشاورزی و… هر یک در این استان به تنهایی زمینه‌ای برای برگزاری نمایشگاه‌های متعدد است.

وی افزود: با احصاء و جمع بندی ظرفیت‌ها در تمامی حوزه‌ها می‌توان از بستر نمایشگاه‌های استانی این پتانسیل‌ها را معرفی کرده و بازار فروش را با جذب سرمایه گذاران پیدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز