خبرگزاری کار ایران

سرلشکر فیروزآبادی:

حكومت با ظلم محکوم به فناست

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۸

همه آنها باید بدانند که حکومت ممکن است با کفر ادامه یابد و با ظلم محکوم به فنا است و دیر نیست زمانی که حکام فاسد و ستمگر توسط مردم مظلوم و به پا خواسته به زیر کشیده خواهند شد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استفاده ابزاری از واژه تروریسم توسط حاکم عرب مظنون به قتل پدر و گفتمان اسرائیلی صهیونیستی او حیثیت همه پادشاهان و حاکمان عرب را زیر سؤال می‌برد.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر سید حسن فیروز آبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اوضاع برخی کشورهای عربی گفت: یکی از حکام عرب که هنوز از اتهام قتل پدرش تبرئه نشده و متاسفانه هنوز دادگاهی برای رسیدگی به اتهام او و هم دستش تشکیل نشده است، با جسارت پس از ظلم و کشتار فراوان، مردم کشور خود را که برای داشتن حق رای مبارزه می‌کنند، تروریست خوانده است.

عضو شورای مصلحت نظام افزود: استفاده ابزاری از واژه تروریسم توسط این حاکم مظنون به قتل پدر، جرمی نابخشودنی و بالاتر از جرم اول است و باید گفت که این گفتمان، گفتمان اسرائیلی صهیونیستی است که حیثیت همه پادشاهان و حاکمان عرب را زیر سؤال می‌برد و جای تعجب است که چرا سایر حکام عرب و رسانه‌های عربی به این امر توجه نمی‌کنند.

فیروزآبادی با اشاره به رسالت الهی انسان‌ها برای دفاع از مظلوم در برابر ظالمان عالم تاکید کرد: همه آنها باید بدانند که حکومت ممکن است با کفر ادامه یابد و با ظلم محکوم به فنا است و دیر نیست زمانی که حکام فاسد و ستمگر توسط مردم مظلوم و به پا خواسته به زیر کشیده خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز