خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

۲۲ معلم روشندل در استان فارس خدمت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۸

تلاش برای ارتباط مناسب و برنامه‌ریزی در آینده دو رکن اساسی موفقیت دانش‌آموزان روشندل است.

ایلنا - شیراز: مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ۲۲ معلم روشندل در مدارس آموزش و پرورش استان فارس فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، محمدحسین روزیطلب در جمع کارکنان و دانش‌آموزان آموزشگاه مدرسه نابینایان شوریده شیرازی به مناسبت روز جهانی عصای سفید اظهار کرد: تلاش برای ارتباط مناسب و برنامه‌ریزی در آینده دو رکن اساسی موفقیت دانش‌آموزان روشندل است.

وی بیان کرد: استعداد دریافت علم در همه انسان‌ها وجود دارد و هر انسانی با توجه به تلاش و کوششی که می‌کند می‌تواند از علم بهره ببرد.

روزی‌طلب با اشاره به تلاش این دانش‌آموزان در استفاده از سایر حس‌هایی که دارند گفت: اگر عضوی از بدن خوب کار نکند و یا دچار نقصان شود انسان سعی می‌کند با استفاده مضاعف و تمرکز بر روی سایر اعضا جبران این کمبود را داشته باشد و به همین جهت دانش‌آموزان روشندل از حس‌های لامسه و شنوایی خود بهره زیادی می‌برند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به تحصیل ۴۲۰ دانش آموز روشندل در فارس در تمام دوره‌های تحصیلی گفت: ۲۶۰ نفر از این دانش‌آموزان در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند که یک معلم علاوه بر سایر معلمان به صورت ویژه فعالیت های اموزشی آن‌ها را دنبال می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز