خبرگزاری کار ایران

وضعیت تردد در محورهای هرمزگان اعلام شد

کد خبر : ۱۲۷۶۱

طی 15 روز اول مهرماه سالجاری بیشترین تردد در استان در محورهای بندرعباس – بندر شهید رجایی و كمترین تردد در محور پارسیان – بندرعباس بوده است.

ایلنا - بندرعباس: طی 15 روز اول مهرماه سالجاری بیشترین تردد در استان در محورهای بندرعباس – بندر شهید رجایی و كمترین تردد در محور پارسیان – بندرعباس بوده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مدیركل حمل ونقل و پایانه های هرمزگان اظهار داشت: طی گزارشی كه از دستگاه های تردد شمار برخط (online) مركز مدیریت راه های این اداره كل در محورهای مواصلاتی استان به دست آمده تعداد 299 هزار و 300دستگاه وسیله نقلیه مربوط به محور بندرعباس – بندر شهید رجایی بوده كه از این تعداد 104 هزار و755 دستگاه مربوط به وسایل نقلیه سنگین است سرعت متوسط در این محور 55 كیلومتر در ساعت بوده كه تعداد 5 هزار و 606دستگاه وسیله نقلیه درصد از كل وسائط نقلیه سرعت غیر مجاز داشته اند.

جهانبخش اضافه کرد: طی این 15 روز كمترین تردد در محور پارسیان – بندرعباس با 13هزار و 704 دستگاه وسیله نقلیه بوده كه از این تعداد 2 هزار و 878دستگاه مربوط به وسایل نقلیه سنگین است. سرعت متوسط در این محور 84 كیلومتر در ساعت بوده كه تعداد 4 هزار و 55 دستگاه وسیله نقلیه درصد سرعت غیر مجاز داشته اند.

وی افزود: در حال حاضر این اداره كل در 16 نقطه از محورهای مواصلاتی استان از جمله محورهای بندر عباس – بندر شهید رجائی وبالعكس بندرعباس – حاجی آباد و بالعكس، بندرعباس – میناب و بالعكس، بندرعباس – بندر پل و بالعكس اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه های تردد شمار کرده كه اطلاعات تردد وسائل نقلیه اعم از سبك و سنگین به صورت online به مر كز مدیریت راه های استان و كشور ارسال می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز