خبرگزاری کار ایران

فرماندار بستان آباد:

استفاده از ظرفیت‌های بسیج، توسعه کشاورزی را شتاب می‌بخشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۲۶

فرماندار بستان آباد از دو طرح پرورش قارچ و تولید کود ورمی کمپوست از جمله طرح‌های تولیدی بخش کشاورزی درقالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی بازدید کرد.

ایلنا: فرماندار شهرستان بستان آباد ایجاد نگرش سازندگی و فعالیت‌های جوانان درجامعه، تقویت فرهنگ کار، تلاش وآشنایی آنان با کارگروهی، تقویت نگرش مثبت درجامعه برای سازندگی امور، ایجاد وتقویت خوداتکایی جوانان با معرفی زمینه‌های ایجاد اشتغال وشناخت زمینه فعالیت‌های متنوع تولیدی، ازمهم‌ترین ظرفیتهای بسیج سازندگی دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا، الیاس گل محمد‌زاده، درحاشیه بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی این شهرستان، گفت: بسیج سازندگی درپی رهنمودهای مقام معظم رهبری باهدف کمک به دولت درخدمت رسانی ورفع محرومیت از مناطق محروم تشکیل و موثر‌ترین روش در کمک به عرصه تولید، اشتغال و خودکفایی بشمار می‌رود.
وی افزود: با افزایش سطح فعالیت‌های بسیج سازندگی بخصوص درمحور کشاورزی، بسیار کمک کننده خواهد بود. هدف ورسالت اصلی بسیج سازندگی تلاش برای ساختن مناطق محروم بوده و در این امر همه دستگاههای مسئول باید برای سازندگی کشور با بسیج تعامل مطلوبی داشته باشند که بسیج سازندگی می‌تواند با پیوند دادن اقشار مختلف با یکدیگر، به توسعه زیر ساخت‌های تولید درقالب اقتصاد مقاومتی کمک نماید.
فرماندار بستان آباد ادامه داد: فراهم کردن زمینه مناسب برای فعالیت نیروهای داوطلب بخصوص جوانان با تسریع در روند اجرایی فعالیت‌های بخش کشاورزی، جهت ایجاد زیرساختهای مناسب برای تحول و توسعه در این بخش باید توسط مسئولین ذیربط بدقت دنبال و رصد شود.
گفتنی است دو طرح پرورش قارچ و تولید کود ورمی کمپوست از جمله طرح‌های تولیدی بخش کشاورزی درقالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی بود که توسط فرماندار بستان آباد و هیات همراه مورد بازدید قرارگرفت. در این بازدید، فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد و مدیر جهادکشاورزی این شهرستان فرماندار را همراهی می‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز