خبرگزاری کار ایران

باید دغدغه کادر فنی را از بین ببریم؛

آیت‌الهی: اولویت ما حضور یک تیم قوی و شایسته در برزیل است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۱۶

عزم و اراده بین مسئولین فدراسیون فوتبال این است که به طور کامل شرایط را برای تیم ملی فراهم کند تا این تیم موفق باشد.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره گروه بندی تیم‌ها در جام جهانی و شرایط تیم ملی فوتبال ایران به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، سید محمد هادی آیت‌الهی گفت: معتقدم همه گروه‌ها سختی خاص خود را دارند چراکه ۳۲ تیم از سراسر جهان به برزیل رسیده‌اند. در گروه ایران که آرژانتین، نیجریه و بوسنی و هرزگوین به جام جهانی صعود کرده اند که این امر شایستگی و قدرت تیم ها را نشان می دهد. سوابق بازی بوسنی با ایران به ۷ سال گذشته بر می‌گردد و این در حالی است که این تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و با شکست حریفان قدر خود در اروپا توانسته خود را به جام جهانی برزیل برساند. نیجریه تجربه ۶ بار حضور در جام‌جهانی و شکست تیم آرژانتین را دارد و تیم آرژانتین که یکی از مدعی‌های قهرمانی در این جام هست نیز از دیگر رقبای سر سخت ایران محسوب می شود.

وی افزود: تیم ایران کار سختی در پیش دارد و باید با واقعیات خود را مواجه کنیم و هر کاری از دست‌مان بر می‌آید برای آماده سازی تیم ملی بکار گیریم. اولویت برای مردم ایران و ما حضور یک تیم قوی و شایسته در برزیل است و آن چیزی که خواسته کادر فنی تیم ملی است تا حد امکان فراهم می‌کنیم تا به خواسته‌های خود برسیم. معتقدم تیم‌های باشگاهی باید در طول ۳ اردوی آماده سازی بازیکنان خود را به طور کامل در اختیار تیم ملی قرار دهند تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و تدارکی مطلوب با تیم‌هایی که در جام جهانی شرکت دارند، رقابت کنند. همچنین پیش بینی بازی دوستانه با تیم هایی که فوتبالشان با حریفان ما بسیار نزدیک است را در دستور کاری خود داریم و منتظر بازگشت سرمربی تیم ملی هستیم تا برنامه ریزی‌های دقیق تری برای اردوهای تیم ملی و بازی‌های دوستانه تدوین کنیم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: باید دغدغه خاطر کادر فنی را از بین ببریم و فضا را برای اردوهای تدارکاتی آماده کنیم و حتی تا حد امکان بازی‌هایی که مد نظر کادر فنی است را بررسی کنیم و شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشد. در این میان مردم مانند همیشه پشتیبانی خود را نسبت به حضور تیم ملی همچنان دریغ نکنند تا راه برای موفقیت و عملکرد مطلوب تیم ملی هموار تر شود.

آیت الهی درباره اینکه قرعه تیم ژاپن با حریفانش و یا سوئیس با تیم‌های همگروهش بسیار آسان است گفت: اصلا اینطور نیست. تیم‌هایی که ژاپن با آن همگروه شد ساحل عاج، کلمبیا و یونان هستند. ساحل عاج در سید بندی فیفا ۱۷ جهان است، کلمبیا ۴ و یونان ۱۲، پس ژاپن در گروه راحتی قرار ندارد. سوئیس در سید بندی فیفا ۸ و اکوادور ۲۳ است. معتقدم هر ۳۲ تیم برترین‌های جهان هستند و کارشان برای صعود به مراحل بالاتر سخت است. به هر حال عزم و اراده بین مسئولین فدراسیون فوتبال این است که به طور کامل شرایط را برای تیم ملی فراهم کند تا این تیم موفق باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز