خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

ترویج موسیقی اصیل هرمزگان باید در اولویت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۸۹

کمیته طرح و برنامه ریزی کنسرت‌های موسیقی در هرمزگان تشکیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: کمیته طرح و برنامه ریزی کنسرت‌های موسیقی در هرمزگان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی در دیدار با هنرمندان موسیقی استان هرمزگان با اشاره به اصالت و غنای موسیقی بومی هرمزگان، عنوان کرد: ترویج موسیقی اصیل و سنتی استان هرمزگان باید در اولویت کار مسئولان و هنرمندان این عرصه در استان هرمزگان قرار بگیرد و باید در این مسیر گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان هرمزگان، بیان داشت: باید برای برگزاری این کنسرت‌های موسیقی در آینده، تدابیر مناسبی اندیشیده شود تا در این راستا، شاهد ترویج و اشاعه بیشتر موسیقی محلی هرمزگان و موسیقی سنتی ایرانی باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: دوری از حواشی و همچنین ایجاد تعامل، همدلی و همکاری بیشتر به سود هنرمندان موسیقی این استان است و باید برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان هرمزگان نظم و انسجام بیشتری گرفته و کنسرت‌های موسیقی محلی و سنتی در اولویت قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرشدی در ادامه خواستار تشکیل کمیته طرح و برنامه ریزی کنسرت‌های موسیقی در هرمزگان شد و اظهار داشت: در این بخش نیاز به کار، کار‌شناسی بیشتری وجود دارد و تشکیل این کمیته می‌تواند برای پیشگیری از بسیاری آسیب‌ها در این حوزه، موثر باشد و راهکارهای مناسبی در این خصوص در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان شاخص حوزه موسیقی استان هرمزگان می‌توانند به این کمیته کمک کنند تا تصمیمات مناسبی در آن گرفته شود و به نحو مطلوبی از بروز آسیب‌ها جلوگیری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد: رئیس جدید و اعضای هیئت مدیره انجمن موسیقی استان هرمزگان نیز به زودی مشخص خواهند شد و این انجمن با قدرت بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز