خبرگزاری کار ایران

شطرنج قهرمانی بانوان - رشت؛

آتوسا پورکاشیان قهرمان ایران شد

کد خبر : ۱۲۷۳۴۰

پورکاشیان که در رده‌بندی اولیه جدول مسابقات بخت نخست را به خود اختصاص داده بود، توانست جایگاه خود را حفظ کند، در صدر باقی بماند و به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

آتوسا پورکاشیان قهرمان شطرنج بانوان کشور شد.

به گزارش ایلنا، در پایان دور یازدهم شطرنج قهرمانی کشور، آتوسا پورکاشیان که در رده‌بندی اولیه جدول مسابقات بخت نخست را به خود اختصاص داده بود، توانست جایگاه خود را حفظ کند، در صدر باقی بماند و به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

در دور یازدهم و آخرین دیدار این مسابقات که صبح امروز انجام شد، استاد بزرگ بانوان آتوسا پورکاشیان با ۹ امتیاز مقام نخست این رقابت‌ها را کسب کرد و استاد بین‌المللی بانوان میترا حجازی با ۸.۵ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. همچنین، استاد بزرگ بانوان سارا سادات خادم‌الشریعه با ۸ امتیاز، استاد فیده بانوان مینو عسگری‌زاده با ۷.۵ امتیاز و استاد بین‌المللی بانوان غزل حکیمی‌فرد با ۶.۵ امتیاز مقام‌های سوم تا پنجم را از آن خود کردند.

مسابقات فینال شطرنج قهرمانی کشور بانوان از ۸ آذر ماه با حضور ۲۴ شطرنج‌باز از ۱۰ استان کشور به میزبانی گیلان در شهر رشت برگزار شد. این مسابقات در ۱۱ دور به روش سوئیسی به سرداوری شهره بیات داور بین‌المللی انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز