خبرگزاری کار ایران

در مراسم رونمایی از سایت و پوستر جشنواره فیلم فجر مطرح شد:

امنیت و قانونمندی به سینما بازگردد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۳۰

جشنواره فیلم فجر یک سرمایه ملی است و همه ما باید حافظ و نگهبان این سرمایه باشیم همانطور که در گذشته هر کسی در این جشنواره مسئول و دبیر بوده از آن حفاظت کرده ما نیز قصد داریم از این سرمایه نگهداری کنیم.

ایلنا؛ علیرضا رضاداد دبیر جشنواره فیلم فجر معتقد است باید به سمت آرامش و تعالی سینمای ایران حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رضاداد دبیرجشنواره فیلم فجر که در مراسم رونمایی از پوستر و سایر جشنواره فیلم فجر سخن می‌گفت با اشاره به اهمیت این جشنواره گفت: جشنواره فیلم فجر یک سرمایه ملی است و همه ما باید حافظ و نگهبان این سرمایه باشیم همانطور که در گذشته هر کسی در این جشنواره مسئول و دبیر بوده از آن حفاظت کرده ما نیز قصد داریم از این سرمایه نگهداری کنیم.

وی با اشاره به شرایط امروز سینمای ایران گفت: امیدوارم هر روز این دلبستگی‌ها که در سینما بوجود آمده تقویت شود زیرا آنچه که ما را خوشحال می‌کند فضای بسیار مثبت و با نشاطی است که جامعه سینمای ایران پیدا کرده و امیدواریم ادامه پیدا کند ما درسازمان جشنواره‌ها نماینده همه اهالی سینما هستیم.

علیرضا داوودنژاد نیز گفت: امیدوارم در دوره جدید در سینما تولید فیلم رونق پیدا کند و البته این رونق با حساب و کتاب باشد. و بین تولید و نمایش یک رابطه منظمی پیدا شود. از طرف دیگر فعالیت‌های صنفی یک نظم مشخصی پیدا کند و قاعده دار شود و اینگونه نباشد که هر فردی که توانایی ندارد بخواهد تهیه کننده شود.

وی با اشاره به جشنواره فیلم فجر گفت: امیددارم این جشنواره به شایسته‌ها و با لیاقت‌ها توجه کند زیرا تا زمانی که لیاقت‌ها جای وابستگی را نگیرد ما رشد نمی‌کنیم. لذا امیدوارم ما به سمتی برویم که ضمن توجه به شایستگی‌ها ما همه حداقل بعنوان یک شهروند با احترام رفتار شود.

رسول صدرعاملی نیز گفت: جشنواره فجر مهم‌ترین اتفاق سینمایی برای سینمای ایران در داخل کشور و در خارج است و امروز نگاه همه سینماگران به جشنواره فیلم فجر است و ما باید آن را حفظ کنیم زیرا سینمای ایران به جشنواره فیلم فجر نیاز دارد و جشنواره نیز به سینمای ایران نیاز دارد.

حمید فرخ‌نژاد نیز گفت: جشنواره فیلم فجر حکم سال تحویل و سال نو را برای سینمای ایران دارد امیدوارم سینمای ایران هر روز قانونمند‌تر شود و سینماگران ما امنیت داشته باشند و به شکلی نباشد که سینماگری و فیلم سازی مجوز بگیرد ولی در اکران مشکل داشته باشد. و یا انیکه کسی بخ خودش اجازه بدهد که با فیلم مجوز دار برخورد کند.

وی با اشاره به کمبود امکانات سخت افزاری و سالن‌های سینما گفت: ما متدسفانه منتقد قدرتمند بی‌سواد زیاد داریم و هنوز وجود دارند که سینما را به چشم دشمن می‌بینند در حالی که بالا‌ترین افتخار را برای کشور سینماکسب کرده است.
پوران درخشنده نیز گفت: امیدوارم سینمای ایران هر روز به تعالی برسد و در این میان باید به مردم بیشتر توجه کرد. زیرا مهم‌ترین دلیل بودن سینماگران مردم هستند و امیدوارم با حضور مدیران جدید اتفاقات خوبی بیافتد و شاهد فعالیت‌های خوبی باشیم.

جلیل اکبری صحت نیز گفت: شعار ما برگزاری استاندارد جشنواره هاست و ما تلاش داریم ضمن حفظ آرامش به سمتی حرکت کنیم که جشنواره مطمئن و با آرامش و با رضایتمندی سینماگران برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز