خبرگزاری کار ایران

12هزار كتاب الكترونیكی به گوشی‌های همراه قزوینیها ارسال شد

کد خبر : ۱۲۷۳۰

بیش از 12 هزار كتاب الكترونیكی در هشتمین نمایشگاه سراسری كتاب قزوین به گوشی های همراه بازدیدكنندگان بلوتوث شد.

ایلنا - قزوین: مدیر كل كتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: بیش از 12 هزار كتاب الكترونیكی در هشتمین نمایشگاه سراسری كتاب قزوین به گوشی های همراه بازدیدكنندگان بلوتوث شد.

به گزارش ایلنا، " محمود لالوها"  در گفتگو با خبرنگاران افزود: دستگاه فرستنده بلوتوث این اداره كل در نمایشگاه بیش از 41 عنوان كتاب منتخب را كه توسط نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور تامین شده بود به گوشی های همراه علاقه مندان ارسال كرد.

وی اضافه كرد: در این اقدام با توجه به ظرفیت گوشی‌های همراه مراجعان، از دو تا 40 كتاب و  به طور میانگین بیش از  12 هزار كتاب ارسال شد.

لالوها خاطرنشان كرد: این كتابهای الكترونیكی با موضوعات مختلف فرهنگی، دینی، روانشناسی و اجتماعی و از معتبرترین نویسندگان هستند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر دستگاه فرستنده بلوتوث در تعدادی از كتابخانه های عمومی استان راه اندازی شده كه امكان ارسال كتاب های الكترونیكی مذكور را به صورت رایگان برای اعضا دارد.

لالوها افزود: با توجه به رشد گسترده تكنولوژی های اطلاع رسانی و ارتباطی و فرصت كمتر افراد برای مراجعه به كتابخانه‌های عمومی، توسعه كمی و كیفی خدمات رسانی در این حوزه اجتناب ناپذیر است.

وی همچنین گفت: به طور قطع با حمایت و همكاری مادی و معنوی سایر دستگاه ها،  بسترهای لازم برای تامین  نیازهای فرهنگی جامعه و افزایش سرانه مطالعه مفید بین نوجوانان و جوانان فراهم می شود.

لالوها در پایان یادآور شد: توزیع برگه‌های مسابقات كتابخوانی، معرفی طرح كتاب من، معرفی سامانه مدیریت كتابخانه‌های عمومی كشور و اطلاع رسانی در مورد نرم افزار نمایه نشریات و پورتال قزوین از دیگر خدمات اداره كل كتابخانه های عمومی استان قزوین در هشتمین نمایشگاه كتاب استان بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز