خبرگزاری کار ایران

انتخابات سراسری بنگلادش به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۵۴

مقام‌های بنگلادش اعلام کردند که نخست‌وزیر این کشور به معاون دبیرکل سازمان ملل متحد گفته است که احتمال می‌رود کمیسیون مستقل انتخابات برای تامین نظر مخالفان و احترام به خواسته‌ آنها تاریخ انتخابات پارلمانی را به تعویق بیندازد.

نخست‌وزیر بنگلادش از تعویق انتخابات پارلمانی این کشور برای تامین نظر حزب مخالف که پیش از این تهدید به تحریم این انتخابات کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقام‌های بنگلادش اعلام کردند که نخست‌وزیر این کشور به معاون دبیرکل سازمان ملل متحد گفته است که احتمال می‌رود کمیسیون مستقل انتخابات برای تامین نظر مخالفان و احترام به خواسته‌ آنها تاریخ انتخابات پارلمانی را به تعویق بیندازد.

اپوزیسیون بنگلادش اعلام کرده بود که چنانچه تاریخ برگزاری انتخابات پیش از تشکیل دولت موقت اعلام شود، آن را نپذیرفته و انتخابات را تحریم خواهد کرد.

مسئول کمیسیون انتخاباتی بنگلادش نیز پیش از این با اشاره به درخواست مخالفان برای تعویق انتخابات پارلمانی، گفت که چنانچه اجماعی وجود داشته باشد می‌توان این انتخابات را به تعویق انداخت تا از حضور تمامی طرف‌ها در آن اطمینان حاصل شود.

پیش از این، پنجم ژانویه برای برگزاری این انتخابات تعیین شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز