خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد:

بهره‌مندی ۲۳ شهر و ۲۵۱ روستای استان کرمانشاه از گاز طبیعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۵۰

هم اکنون بیش از ۷۵ درصد جمعیت استان در قالب ۲۳ شهر و ۲۵۱ روستا تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفته‌اند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به روند مطلوب گازرسانی در استان کرمانشاه اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۷۵ درصد جمعیت استان در قالب ۲۳ شهر و ۲۵۱ روستا تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، سید حمید فانی تصریح کرد: تاکنون با اجرای ۵۰۵ کیلومتر خطوط انتقال، پنج هزار کیلومتر شبکه گذاری و نصب بیش از ۱۹۳ هزار انشعاب، زمینه بهره‌مندی ۴۰۰ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری و صنعتی از نعمت گاز طبیعی فراهم شده است.

وی افزود: در بخش شهری هم اکنون ۹۶ درصد جمعیت شهری استان در قالب ۲۳ شهر تحت پوشش گاز خانگی قرار گرفته‌اند.

فانی در مورد گازرسانی به سایر شهرهای استان نیز اظهار داشت: عملیات گازرسانی به شهر هلشی در مراحل پایانی است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید، گازرسانی به شهر باینگان نیز در مرحله مناقصه و پیمان سپاری است، گازرسانی به شهر حمیل در مرحله اخذ مجوز از ستاد شرکت ملی گاز قرار دارد و گازرسانی به دو شهر نوسود و نودشه نیز در مرحله مطالعاتی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در خصوص گازرسانی به روستاهای استان، گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد جمعیت روستایی استان در قالب ۲۵۱ روستا در استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند که از این تعداد ۱۵ روستا مربوط به حومه جنوبی شهرستان اسلام آباد است که به تازگی گازدار شده است و در آینده نزدیک با حضور مقامات استان به صورت رسمی به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان افزود: شرکت گاز استان کرمانشاه برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای گازرسانی به روستاهای استان انجام داده است به نحوی که بر اساس این برنامه گازرسانی به۲۰۰ روستای استان طی سال‌های ۹۲ و ۹۳ به اتمام خواهد رسید و تحول چشمگیری در حوزه گازرسانی روستایی ایجاد می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز