خبرگزاری کار ایران

در بازدید مداحان و قاریان از پروژه در حال ساخت انجمن کلیوی زنجان عنوان شد:

عوارض بیماری‌های کلیوی، هزینه‌های سرسام آوری را بر دولت و بیمار تحمیل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۰۸

عوارض و لطمات جسمی و روحی بیماری‌های کلیوی، هزینه‌های سرسام آوری را برای دولت و بیمار تحمیل می‌کند.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در بازدید مداحان و قاریان قرآن و مسئولان عتبات عالیات زنجان از پروژه در حال ساخت این انجمن، با اشاره به افزایش روزافزون بیماری‌های کلیوی از ناحیه دیابت، فشار خون و سایر آسیب‌های اجتماعی گفت: عوارض و لطمات جسمی و روحی بیماری‌های کلیوی، هزینه‌های سرسام آوری را برای دولت و بیمار تحمیل می‌کند.
به گزارش ایلنا از زنجان، مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان گفت: مداحان و قاریان می‌توانند با تبلیغات و اطلاع‌رسانی موثر در مجالس و مناسبت‌های مذهبی، بیماران کلیوی را در زمینه‌های مالی و سایر موارد یاری کنند.
محمدرضا طهماسبی، مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان طی بازدید مداحان و قاریان قرآن و مسئولان عتبات عالیات زنجان از پروژه در حال احداثانجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با تاکید بر امر پیشگیری در این زمینه گفت: تسریع در ساخت اولین پروژه تخصصی آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی انجمن کلیوی زنجان، مشکلات بیماران کلیوی را کاهش می‌دهد.
وی تاکید کرد: مداحان و قاریان می‌توانند با تبلیغات و اطلاع‌رسانی موثر در مجالس و مناسبت‌های مذهبی، بیماران کلیوی را در زمینه‌های مالی و سایر موارد یاری کنند.
گفتنی‌ست قاریان و مداحان در بازدید از پروژه در حال ساخت انجمن کلیوی زنجان، آمادگی خود را در اطلاع‌رسانی به مردم در جهت پیشگیری از بیماری‌ها و جذب حمایت‌های خیرین و مردم اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز