خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

توسعه مدارس شبانه‌روزی در مناطق محروم از سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۹۷

در کنار مدارس نمونه دولتی مناطق محروم، مدارس شبانه روزی باید داشته باشیم و این امر از سال آینده اجرا خواهد شد.

ایلنا: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به توسعه هنرستان‌ها بر اساس برنامه پنجم گفت: طبق برنامه پنجم توسعه هنرستان‌ها باید به ۴۶.۲ درصد برسد که هم اکنون ۴۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " علی زرافشان " به اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت آموزش و پرورش برای افزایش امکانات در مدارس شبانه روزی اشاره کرد و گفت: در کنار مدارس نمونه دولتی مناطق محروم، مدارس شبانه روزی باید داشته باشیم و این امر از سال آینده اجرا خواهد شد.

وی با اعلام توسعه پژوهش سرا‌ها در تمام مناطق کشور طی چهارسال آینده افزود: پژوهش‌سراها از نظر منابع و مقررات، تقویت و توسعه پیدا خواهند کرد.

زرافشان تصریح کرد: پژوهش سراهای دانش آموزی از نظر محتوا باید ساماندهی شده و کتاب راهنمای پژوهش برای دانش آموزان تولید شود.

به گفته وی برای مشخص شدن ظرفیت‌هایمان طی چهار سال آینده باید یک برنامه توسعه نوشته شود تا بدانیم چه تعداد پژوهش سرا تاسیس کنیم.

زرافشان با اشاره به وجود ۳۰۰ پژوهش سرا‌ها در کشور تصریح کرد: اگر در هر منطقه یک پژوهش سرا تاسیس کنیم ۷۰۰ پژوهش سرا خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز