خبرگزاری کار ایران

سامانه رایگان تلفن گویای شهر تهران ۱۸۹۰ راه‌اندازی شد

کد خبر : ۱۲۷۱۴۴

این سامانه با اطلاعات کاملی از رستوران‌ها، شرکت‌های حمل و نقل، خدمات مسافرتی، خدمات منزل، آموزش، درمان و… در بخش هوشمند خود به مردم خدمت می‌کند، البته سایر خدمات و مشاغل هم در قسمت اپراتوری بعد از تماس با ۱۸۹۰ با فشردن دکمه صفر به شهروندان تهرانی معرفی می‌شوند.

ایلنا: تلفن گویای شهر تهران با شماره ۱۸۹۰ راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، در معرفی این تلفن گویا آمده است:

فکر کنید که با تعدادی از دوستانتان برای خوردن شام بیرون رفته‌اید و حالا دنبال یک جای مناسب برای دور هم بودن می‌گردید اما جایی به ذهنتان نمی‌رسد، یکی از شما تلفنش را بیرون می‌آورد و فقط با گرفتن چهار شماره، آن هم بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌تواند بهترین و نزدیک‌ترین گزینه را پیدا می‌کند. شاید این ماجرا برایتان کمی تخیلی به نظر برسد اما بد نیست بدانید که عده‌ای به فکر تحقق بخشیدن به این داستان افتاده‌اند و با راه اندازی سامانه تلفن گویای هوشمند واقعا کاری کرده‌اند که دیگر لازم نباشد برای پیدا کردن یک رستوران یا مرکز خرید با تمام دوستان و آشنایانتان تماس بگیرید.

این سامانه که با گرفتن شماره ۱۸۹۰ در اختیار شما خواهد بود، با اطلاعات کاملی از رستوران‌ها، شرکت‌های حمل و نقل، خدمات مسافرتی، خدمات منزل، آموزش، درمان و… در بخش هوشمند خود به مردم خدمت می‌کند، البته سایر خدمات و مشاغل هم در قسمت اپراتوری بعد از تماس با ۱۸۹۰ با فشردن دکمه صفر به شهروندان تهرانی معرفی می‌شوند.

تلفن گویای شهر تهران برخلاف سایر سامانه‌هایی که این روز‌ها با دریافت هزینه‌های بالا از تماس گیرنده، فعالیت می‌کنند، کاملا رایگان است و ارتباط با این سامانه نه از تلفن ثابت و نه تلفن همراه هیچ هزینه‌ای را به جیب شما تحمیل نمی‌کند. بنابراین تمام شهروندان تهرانی می‌توانند بدون هیچ واسطه‌ای با ارائه دهنده‌های تمام خدمات شهری ارتباط برقرار کرده و با صرف کمترین زمان و انرژی نیازهای شهری خود را برطرف کنند.

اگرچه سرعت، دقت و آسان شدن ارتباط با اصناف سراسر تهران از مزایای غیرقابل چشم پوشی سامانه هوشمند ۱۸۹۰ است اما استفاده از این سامانه به همین مزایا محدود نمی‌شود بلکه بسیاری از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و… برای کسانی که از این طریق خرید می‌کنند تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز