خبرگزاری کار ایران

در قالب تفاهم‌نامه‌ای دو جانبه انجام شد؛

تخفیف تسهیلات بیمه‌ای برای خبرنگاران کردستانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۳۳

صدور دفترچه بیمه درمان، ارائه پکیج کامل بیمه درمان تکمیلی با مزایای بسیار ویژه از جمله پرداخت هزینه‌های دندان‌پزشکی، عینک، حق ویزیت، دارو، آزمایشگاه، عمل‌های جراحی و هزینه‌های بیمارستانی از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه‌گر است که نسبت به سایر شرکت‌های مشابه دارای تخفیفات ویژه‌ای است.

ایلنا: با انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه سرای روزنامه‌نگاران کردستان با نمایندگی بیمه سامان همه خبرنگاران استان از تسهیلات ویژه بیمه‌ای برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان امروز یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: با انعقاد این تفاهم‌نامه از این تاریخ به بعد خبرنگاران استان می‌توانند به صورت ویژه از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

خبات ساعدی افزود: بر این اساس بیمه سامان تسهیلات ویژه‌ای را در خصوص پوشش بیمه مسئولیت، بیمه عمر و حوادثگروهی، بیمه آتش‌سوزی، بیمه درمان تکمیلی، بازنشستگی، انواع بیمه شخص ثالثو بدنه خودرو به همه اعضای سرای روزنامه‌نگاران و خانواده‌های آنان ارائه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: صدور دفترچه بیمه درمان، ارائه پکیج کامل بیمه درمان تکمیلی با مزایای بسیار ویژه از جمله پرداخت هزینه‌های دندان‌پزشکی، عینک، حق ویزیت، دارو، آزمایشگاه، عمل‌های جراحی و هزینه‌های بیمارستانی از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت بیمه‌گر است که نسبت به سایر شرکت‌های مشابه دارای تخفیفات ویژه‌ای‌ست.

وی یادآور شد: ارائه بیمه عمر و تشکیل سرمایه با پرداخت مستمری پس از ۱۰ سال پس از مدت بیمه‌نامه و پرداخت ۳ نوبت وام از طرف شرکت بیمه‌گر به همراه ارائه پوشش‌های فوت و از کارافتادگی از دیگر خدمات تعهدشده در این تفاهم‌نامه است.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه ۵ ساله بوده و همه اعضای خبرنگاران استان می‌توانند با مراجعه به دفتر کد ۳۶۷۵ نمایندگی مجری این قرارداد واقع در چهارراه مادر سنندج از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز