خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد کردستان:

۲۰ هزار بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت‌های ویژه کمیته امداد هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۲۸

مددجویان روستایی ما از سال ۸۴ متاسفانه از چرخه بیمه امداد خارج شده و ما در حال حاضر تنها برای مددجویان شهری قادر به ارائه خدمت در قالب این طرح هستیم.

ایلنا: مدیرکل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج که ۴ هزار و ۲۰۰ نفر آن را بیمار سرطانی پرهزینه تشکیل می‌دهد از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، ناصر ایروانی‌منش در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، از بهره‌مندی ۵۰ هزار کودک سوء تغذیه از خدمات و حمایت‌های مددجوی این نهاد خبر داد.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار وزارت کشور میزان موفقیت ما در اجرای این طرح در برخی استان‌ها بالا‌تر از ۸۰ درصد است، به گونه‌ای که مشکلات سوءتغذیه ۸۰ درصد از کودکانی که در قالب این طرح حمایت شده‌اند برطرف شده و این تعداد از چرخه حمایت خارج و افراد جدید، ورود پیدا می‌کنند.

ایروانی منش در ادامه از بهره‌مندی یک‌ میلیون و ۵۰۰ هزار مددجوی این نهاد در کشور از خدمات بیمه درمانی خبر داد و افزود: این تعداد بیمه شده تنها مددجویان شهری زیرپوشش امداد هستند.

مدیرکل بهداشت، بیمه‌های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی گفت: مددجویان روستایی ما از سال ۸۴ متاسفانه از چرخه بیمه امداد خارج شده و ما در حال حاضر تنها برای مددجویان شهری قادر به ارائه خدمت در قالب این طرح هستیم.

وی بیان داشت: بیمه شده‌های شهری جدای از اینکه خدمات بیمه درمانی را که گستردگی خاص دارد که سایر بیمه‌ها از آن برخوردار نیستند، دریافت می‌کنند خدمات دیگری نیز به آن‌ها ارائه می‌شود.

ایروانی منش یادآور شد: کمیته امداد جدای از خدمات درمانی و خدمات بیمه‌ای به این بیماران سرطانی خدمات درمان را به صورت کامل ارائه می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰ هزار کودک دچار مشکل سوء تغذیه زیر پوشش کمیته امداد هستند، خاطرنشان کرد: با حمایت‌های معاونت راهبردی ریاست جمهوری و وزارت دفاع توانستیم اعتبارات در این حوزه به سه برابر افزایش یافته که امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در این بخش ورود پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز