خبرگزاری کار ایران

زمان مراسم معارفه زاهدی استاندار جدید کردستان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۱۳

مراسم معارفه استاندار جدید کردستان برنامه سفر وزیر کشور به استان است که با حضور نماینده گان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی و مسوولین استان در سنندج برگزار می شود.

ایلنا: مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کردستان روز دوشنبه ۱۸آذر ماه۹۲با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنندج، وزیر کشور و هیات همراه به محض ورود به استان، با حضور در گلزار شهدای سنندج به مقام والای شهدا ادای احترام کرده و با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌کند.
در ادامه وزیر کشور با حضور دردفتر حجت الاسلام و المسلیمن حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.
مراسم معارفه استاندار جدید کردستان برنامه بعدی سفر وزیر کشور به استان است که با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسوولین استان در سنندج برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، هیئت وزیران در جلسه یکشنبه ۱۰ آذر ماه سال جاری عبدالمحمد زاهدی را به عنوان استاندار جدید کردستان و جایگزین علیرضا شهبازی منصوب کرد.
عبدالمحمدزاهدی استاندار استانهای ایلام، چهار محال و بختیاری و استان مرکزی را در سوابق اجرایی خود دارد.
بر اساس این گزارش، عبدالمحمد زاهدی مسوولیت معاون سیاسی استانداریهای استانهای سیستان و بلوچستان و کرمانشاه، مشاور استاندار سیستان و بلوچستان و مدیرکل سیاسی انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان را نیز تجربه کرده است.
زاهدی مسوول اداره دوم سیاسی و کار‌شناس سیاسی وزارت کشور و همچنین معاون پشتیبانی شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصاد نوین وابسته به بانک اقتصاد نوین را نیز درکارنامه شغلی خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز