خبرگزاری کار ایران

نه تبریک به ما گفتند، نه خسته نباشید؛

دبیری: شمسایی سال‌آینده هم در تبریز می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۹۲

واقعا در قرچک تحت فشار بودیم و کار به جایی رسید که به سمت بازیکنان‌ ما دارت و بطری آب پرتاب کردند. تمام فیلم‌ها و شواهد را به فدارسیون فرستادیم تا به حق‌ خود برسیم ولی تاکنون جوابی نداده‌اند.

مالک باشگاه دبیری تاکید کرد که با برنامه وارد لیگ برتر فوتسال شده‌اند و قصدا دارند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، افشین دبیری در مورد صدرنشینی تیمش در لیگ برتر فوتسال گفت: با برنامه ۳ ساله به لیگ برتر قدم گذاشتیم، سال اول هدف استمرار حضور در لیگ برتر بود و در سال دوم حضور در جمع ۴ تیم لیگ برتر و در سال سوم کسب قهرمانی برای باشگاه دبیری و فوتسال آذربایجان را هدف‌گذاری کردیم که در فصل جاری کادر فنی و بازیکنان تلاش بسیار زیادی را انجام داده‌اند و در این میان تماشاگران نیز نقش مهمی را ایفا کرده‌اند و با حضور در سالن برگزاری مسابقات به تیم روحیه مضاعفی داده‌اند تا ان‌شاء‌اله بتوانیم در این فصل قهرمان لیگ شویم.

دبیری ضمن گلایه از عدم حمایت از بخش خصوصی فعال در ورزش گفت: در این مدت که باشگاه دبیری به موفقیت‌های زیادی در فوتسال و ورزش دست پیدا کرده، متولیان فوتبال استان حتی تبریک و خسته نباشید خشک و خالی هم به ما نگفته‌اند. البته ما هم نیاز به تشکر آنها نداریم و همین که رسانه‌ها و اهالی ورزش از باشگاه دبیری حمایت معنوی می‌کنند برای ما کافی است.

دبیری در مورد ادامه حضور شمسایی در باشگاه دبیری در سال‌های آینده نیز گفت: از روزی که وحید شمسایی در باشگاه دبیری شروع به فعالیت کرده به عنوان دوست به او نگاه کرده‌ایم. شمسایی می‌توانست در باشگاه دیگری شرایط بهتری را داشته باشد ولی به خاطر رفاقتی که داشتیم برای فعالیت به تبریز آمد و با این روند امیداوریم بتوانیم سال دیگر با شمسایی همکاری داشته باشیم و به موفقیت‌های جدیدی دست پیدا کنیم.

عضو هئیت مدیره باشگاه دبیری در مورد قهرمانی دبیری در لیگ فوتسال امسال گفت: با تیم دوم جدول ۳ امتیاز اختلاف داریم و اگر ناداوری‌ها در حق ما نمی‌شد می‌توانستیم با اختلاف امتیاز بیشتری در صدر جدول قرار بگیرم و راحت‌تر به قهرمانی فکر کنیم ولی باز هم امیداوریم و در آخر فصل تیم دبیری را قهرمان ایران خواهیم داد.

دبیری در مورد اتفاقات لیگ برتر فوتسال گفت: در بازی با منصوری قرچک ۱۷ دقیقه با ۲ خطا بازی را ادامه دادیم ولی در ۳ دقیقه آخر داور به ناحق چند خطا گرفت تا تیم ما را ۵ خطایی کند تا حریف از این مسائل سود ببرد. در قرچک برای شمسایی مسایلی پیش آوردند که در شان فوتسال ایران نبود. واقعا در قرچک تحت فشار بودیم و کار به جایی رسید که به سمت بازیکنان ما دارت و بطری آب پرتاب کردند. تمام فیلم‌ها و شواهد را به فدارسیون فرستادیم تا به حق خود برسیم ولی تاکنون جوابی نداده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز