خبرگزاری کار ایران

به دستور رئیس جمهور صورت می‌گیرد:

تشکیل جلسه ویژه شورایعالی محیط زیست برای مقابله با آلودگی هوا

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۳۹

رییس‌جمهور دستور داد جلسه ویژه شورای عالی محیط زیست برای بررسی وضعیت و اتخاذ تدابیر مورد نیاز تشکیل شود و موضوع در جلسه ویژه‌ای در دولت نیز مورد بررسی قرار گیرد.

ایلنا: رئیس جمهور با اشاره بر اهمیت فوق‌العاده سلامت مردم برای دولت و لزوم اهتمام جدی برای مقابله مؤثر با پدیده آلودگی هوا، سازمان حفاظت محیط زیست، و برخی دیگر از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها را به حمایت از راهکارهای مبتنی برای کاهش میزان انواع آلودگی هوا توصیه کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیأت‌دولت صبح امروز(چهارشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی تشکیل جلسه داد. رییس‌جمهور در ابتدای این جلسه، با تأکید بر اهمیت فوق‌العاده سلامت مردم برای دولت و لزوم اهتمام جدی برای مقابله مؤثر با پدیده آلودگی هوا، سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به حمایت از راهکارهای مبتنی بر فناوری‌های جدید و فراخوان نظرات از مبتکران و نهادهای غیردولتی برای کاهش میزان انواع آلودگی توصیه کرد.

روحانی همچنین به وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نفت توصیه کرد اقدامات عاجل و پیشگیرانه را در این خصوص به عمل آورند.

رییس‌جمهور همچنین دستور داد جلسه ویژه شورای عالی محیط زیست برای بررسی وضعیت و اتخاذ تدابیر مورد نیاز تشکیل شود و موضوع در جلسه ویژه‌ای در دولت نیز مورد بررسی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز