خبرگزاری کار ایران

همزمان با دیدار استقلال و سپاهان؛

باشگاه سپاهان از امیر قلعه‌نویی تجلیل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۲۹

باشگاه سپاهان دربیانیه‌ای ضمن یادآور شدن نکاتی در رابطه با دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر، از تجلیل این باشگاه از امیر قلعه‌نویی خبر داد.

باشگاه سپاهان در آستانه دیدار مقابل استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، باشگاه سپاهان دربیانیه‌ای ضمن یادآور شدن نکاتی در رابطه با دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر، از تجلیل این باشگاه از امیر قلعه‌نویی خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

روز پنجشنبه یکی از دیدارهای مهم و بزرگ فوتبال ایران و رقابت ستارگان طلایی و آبی فوتبال ایران است و قطعا طلایی دلان و حامیان طوفان زرد به وظیفه خود برای حمایت کوبنده و حضور شکوهمند در ورزشگاه فولادشهر برای حمایت از قهرمان طلایی ایران واقفند.

هواداران می توانند با تشویق ۹۰ دقیقه ای و تزریق انرژی و امید به تیم محبوبشان بازهم سپاهان واقعی را به صدر جدول نزدیک و نزدیک تر کنند و یاری نمایند تا سپاهان محبوب شان دوباره همانی شود که آنها می خواهند و انتظارش را می کشند.

در کنار فراخوان به حضور شکوهمند لازم می‌دانیم تا نکاتی را خدمت هواداران یادآوری کنیم:

هواداران مان قبل از حضور در ورزشگاه فولادشهر از ورزشگاه های تختی و پیروزی اصفهان و همچنین دفتر کانون هواداران واقع در خیابان حکیم نظامی بلیط حضور در این دیدار را تهیه کنند و توجه داشته باشند که هیچ گونه بلیت فروشی در محل ورزشگاه فولادشهر انجام نخواهد شد.

باشگاه های سپاهان و استقلال باشگاه هایی بزرگ و با قدمت هستند و همه ما سپاهانی ها لازم است تا به خاطر قدمت و بزرگی رقیب مان و هوادارانش، همچون سایر دیدارهای لیگ، یکی از بهترین میزبانی هایمان را به نمایش بگذاریم.

از آنجایی که برخی از شعارها و حرکات می تواند بنابر قانون جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کسر امتیاز را برای باشگاه سپاهان به همراه داشته باشد، لذا از هواداران فهیم مان درخواست می کنیم فرای بحثکسر امتیاز با فرهنگ و منش بالای همیشگی شان همچون گذشته ضمن احترام به کادر داوری و بازیکنان و هواداران رقیب از سر دادن هر شعار و حرکت غیر اخلاقی پرهیز نمایند.

برخی از بازیکنان فعلی استقلال در فصل و فصول گذشته در تیم فوتبال سپاهان بوده اند و در افتخار آفرینی های این باشگاه در سال های گذشته نقش داشته اند. به بهانه این دیدار لازم می دانیم تا تلاشهای آنان در طول حضورشان در سپاهان را ارج نهیم و حضورشان در اصفهان را خوش آمد گوییم.

باشگاه سپاهان در صدد است قبل از آغاز این دیدار به پاس دو سال قهرمانی و تلاش امیر قلعه نویی مربی بزرگ فوتبال ایران در اصفهان و سپاهان که با دو قهرمانی لیگ برتر همراه بود مراسم تجلیل و تقدیری از زحمات وی برگزار نماید. از همه هواداران درخواست می کنیم ضمن تشویق امیر قلعه نویی در ورزشگاه فولاد شهر ما را برای برپایی شایسته این برنامه یاری نمایند.

روز پنجشنبه ۱۴ آذرماه در ورزشگاه فولاد شهر از ساعاتی قبل از بازی چشم انتظار حضور هواداران و ارائه یک میزبانی مطلوب در دربی فوتبال ایران خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز