خبرگزاری کار ایران

مرکزآموزشی بین کارگاهی شرکت فولاد مهر سهند افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۰۴

مرکز آموزش جوار کارگاهی، مرکزی است که از لحاظ تجهیزات آموزشی مستقل از خط تولید بوده و یک واحد به تنهایی و یاچند واحد به اشتراک می‌توانند آن را تاسیس و اداره نمایند.

ایلنا: مجتمع آموزشی بین کارگاهی فولادمهرسهند باحضور مدیرکل آموزش در صنایع سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در شهرک صنعتی شهید سلیمی افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا این مرکز که به همت حسین رسولی مدیرعامل شرکت فولاد مهرسهند و با پیگیری کار‌شناسان دفترآموزش در صنایع اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان آذربایجان شرقی افتتاح شد خواهدتوانست در راستای ارتقای آموزش کارگران ومتخصصینآن کارخانه وبه تبع آن نیروی شاغل در شهرک صنعتی شهیدسلیمی ارائه خدمات آموزشی نماید.
مرکز آموزش جوار کارگاهی، مرکزی است که از لحاظ تجهیزات آموزشی مستقل از خط تولید بوده ویک واحد به تنهایی و یاچند واحدبه اشتراک می‌توانندآن راتاسیس و اداره نمایند.
این مرکز براساس مجوزی که به استناد تبصره۳ماده۱۱۰قانون کارجمهوری اسلامی ایران و در اجرای آیین نامه ایجاد مراکز کارآموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی مصوبه شماره ۵۲۱۶۲ / ت / ۵۱۱ مورخ ۱۲/۱۱ / ۱۳۷۱ هیات محترم وزیران صادرشده و به امضا دکتر کوروشپرند معاون وزیرتعاون کار و رفاه اجتماعی رییس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور رسیده است افتتاح شد.
در مراسم آغاز به کار این مرکز همچنین محمدرضا سیابانی مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان آذربایجانشرقی، ملاحسنی معاون فرماندار آذرشهر و جمعی ازاعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی شهیدسلیمی نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز