خبرگزاری کار ایران

سومین حضور جوانان ایران در تونمنت روسیه؛

جام‌جهانی کوچک در ورزشگاه‌های سرپوشیده برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۳۰

این مسابقات گرامی‌داشت ولادمیر گراناتکین اولین نائب رئیس روسی فیفا است و قدمت ۷۸ ساله دارد که هر ساله تیم‌های جوانان کشورهای مختلف را برای این مسابقات دعوت می‌کنند.

تورنمنت بین‌المللی جوانان در روسیه که به جام‌جهانی کوچک معروف شده قرار است به دلیل سرمای شدید این کشور در ورزشگاه‌های سر پوشیده برگزار شود.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال جوانان در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به حضور تیم ملی جوانان در تورنمنت روسیه گفت: این مسابقات از ۱۲ تا ۲۲ دی ماه برگزار خواهد شد و ما طی دو هفته اخیر دو اردو برای حضور پر قدرت در این مسابقات برگزار خواهیم کرد.

چیا فؤادی، با اشاره به شیوه برگزاری جام جهانی کوچک اظهار داشت: این مسابقات به گونه‌ای است که تمامی ۱۶ تیم حاضر تا پایان مسابقات در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود. تیم‌های اول هر ۴ گروه بدون برگزاری مسابقات یک شانزدهم و یک هشتم مستقیم به نیمه نهایی می‌روند، بعد از آن تیم‌های دوم گروه‌ها برای کسب عنوان پنجمی تا هشتمی مسابقه خواهند داد. تیم‌های سوم گروه‌ها نیز برای کسب رتبه نهمی و دوازدهمی مسابقه می دهند و تیم‌های چهارم گروه‌ها برای کسب عنوان سیزدهمی تا شانزدهمی رقابت خواهد کرد این شیوه برگزاری باعثمی شود تیم‌ها تا پایان مسابقات به نوعی درگیر بازی‌ها و رقابت باشند.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی جوانان خاطرنشان کرد: این سومین بار است که تیم ملی جوانان در جام‌جهانی کوچک شرکت می‌کند. این مسابقات گرامی‌داشت ولادمیر گراناتکین اولین نائب رئیس روسی فیفا است و قدمت ۷۸ ساله دارد که هر ساله تیم‌های جوانان کشورهای مختلف را برای این مسابقات دعوت می‌کنند.

فؤادی در پاسخ به این سوال که در بین بازیکنان دعوت شده به تیم ملی چه تعداد بازیکن عضو تیم ملی نوجوانان در جام‌جهانی بوده‌اند، بیان داشت: در آ خرین اردوی تیم ملی جوانان ۱۶ بازیکن از تیم نوجوانان بودند که در جام‌جهانی شرکت کرده بودند و مطمئناً در اردوی بعدی نیز با نظر سرمربی تیم ملی جوانان تعدادی از این بازیکنان دعوت خواهند شد.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی جوانان درخصوص سرمای کشور روسیه که مورد سوال بسیاری از اهالی فوتبا ل است، خاطرنشان کرد: به دلیل یخبندان و سرمای شدید کشور روسیه قرار است مسابقات در ورزشگاه های سرپوشیده برگزار شود. این مسابقات به نحو شایسته‌ای و با مشارکت فیفا و یوفا برگزار می‌شود و داورانی هم که این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند مورد توجه مسئولان داوری یوفا هستند تا در صورت قضاوت‌های بی‌نقص در مسابقات مهمی همچون جام‌جهانی قضاوت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز