خبرگزاری کار ایران

در برنامه ویتامین ۳ مطرح شد:

رافت: نیاز دارم اما پیراهن مالدینی را می‌فروشم

کد خبر : ۱۲۶۳۲۶

من به اتفاق همسرم و ماهان پسرم تصمیم گرفتیم این پیراهن را به عنوان نمادی برای صلح و دوستی و هزینه برای امور خیریه به فروش برسانیم. چرا که ارزش این کار بهتر از نگه داشتن پیراهن به عنوان یادگاری است.

ایلنا: پایان رافت در خصوص تعویض پیراهن خود با پیراهن مالدینی اظهار کرد: این کار رسم است. کل فوتبال‌های دنیا را که ببینید، بازیکنان بعد از بازی به رسم یادبود پیراهن‌هایشان را عوض می‌کنند. من این کار را قبلا با کاپیتان تیم کره جنوبی و یوسف الثنایان کاپیتان الهلال انجام داده بودم و مالدینی سومین نفر بود.


به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه علاقه داشته این پیراهن را به رسم یادبود نگه دارد، افزود: مالدینی از شهرت جهانی برخوردار است و در کشور ما هم طرفداران خاص خود را دارد. من می‌خواستم این پیراهن را یادگاری داشته باشم اما این موضوع مورد توجه مطبوعات و رسانه‌ها و مردم خوب کشور قرار گرفت و همه زنگ می‌زدند و پیراهن را می‌خواستند حتی مبالغ میلیونی به من پیشنهاد داده شد.


رافت به پیشنهاد سیدعلی ضیاء برای فروش پیراهن در برنامه زنده «ویتامین۳» اشاره و تأکید کرد: من به اتفاق همسرم و ماهان پسرم تصمیم گرفتیم این پیراهن را به عنوان نمادی برای صلح و دوستی و هزینه برای امور خیریه به فروش برسانیم. چرا که ارزش این کار بهتر از نگه داشتن پیراهن به عنوان یادگاری است.
این بازیکن فوتبال یادآور شد: کشور ما مردم فقیر زیادی دارد و انجام چنین کار خیری ضروری است. خوشبختانه مردم عزیز کشورمان هم همیشه در مسائل خیر پیش قدم هستند و انشالله هرچقدر پیراهن با قیمت بالاتری به فروش برسد، دست ما برای کمک به هم وطنانمان باز‌تر می‌شود.
وی در خصوص دلیل فروش پیراهن در «ویتامین ۳» تصریخ کرد: بینندگان فراوان این برنامه صبحگاهی این امکان را فراهم می‌کند که هم وطنان بسیاری از این اتفاق با خبر شوند. «ویتامین۳» یک برنامه خوب و پربیننده است که در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی فعالیت می‌کند و می‌توان برای این امر رویش حساب کرد.
رافت در پاسخ به اینکه چرا با فروش بی‌سرو صدای پیراهن این منفعت را برای خودش نگه نداشت، اذعان کرد: روراست بگویم من خودم هم نیازمند هستم و احتیاج دارم اما فکر می‌کنم این کار باعثمی‌شود نیازمندهای بیشتری که از من مستحق‌تر هستند، یاری شوند. همانطور که بازی ما خیرخواهانه بود، این پیراهن هم بهتر است صرف امور خیریه شود. چون ثواب بیشتری دارد.
این فوتبالیست در خصوص محل استفاده پول حاصل از فروش پیراهن گفت: یکی دو پیشنهاد به ضیاء داده‌ام. کودکان سرطانی، زندانیان، جوانان دم بخت و… از آن جمله‌اند. در کشور آنقدر انسان نیازمند داریم که هرچه بیشتر بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم بهتر است.
وی در پایان افزود: از برنامه «ویتامین ۳» که این مسئله را ترتیب داد تشکر می‌کنم. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم به این امر مهم بیشتر بپردازند. چون در کار خیر حاجت هیچ استخاره‌ای نیست. آدم‌های خیری هستند که دستشان به جیبشان می‌رسد واگر خدا قبول کند، ما هم می‌توانیم روسفید شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز