خبرگزاری کار ایران

مرتضایی:

برای پیروزی مقابل میثاق تهران به میدان می‌رویم

کد خبر : ۱۲۶۲۸۲

خوشبختانه شرایط خوبی بر تیم ما حاکم است، برای کسب پیروزی در این مسابقه برنامه ریزی کرده ایم و تنها با این هدف به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: برای کسب پیروزی در دیدار این هفته مقابل میثاق تهران برنامه ریزی کرده ایم.

به گزارش ایلنا، مجید مرتضایی که تیمش روز جمعه ۱۵ آذرماه در چارچوب لیگ برتر فوتسال به مصاف میثاق تهران می رود، اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی بر تیم ما حاکم است، برای کسب پیروزی در این مسابقه برنامه ریزی کرده ایم و تنها با این هدف به میدان می‌رویم.

وی افزود: چند بازیکن محروم و مصدوم داریم ولی با توجه به یارگیری که در ابتدای فصل داشتیم از لحاظ بازیکن مشکل خاصی نداریم و بازیکنان جایگزین ما قطعا در این مسابقه به خوبی از عهده وظایفی که به آنها محول می شود، برخواهند آمد.

مرتضایی با اشاره به حضور قدرت بهادری در تیم ملی، عنوان کرد: این بازیکن تا روز سه شنبه به همراه تیم ملی بود و با این تیم مسابقه می داد، خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی داشت و امیدواریم باوجود خستگی ناشی از بازی های ملی، در مسابقه مقابل تیم میثاق هم خوش بدرخشد.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا در خصوص میثاق تهران گفت: تیم حریف از مربیان و بازیکنان بسیار خوبی بهره می برد و قطعا ما کار سختی را در مقابل آنان خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز