خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان ناجا:

ایجاد هر نوع مرکز آموزش عالی در آذربایجان شرقی مورد حمایت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۸۰

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی شمال‌غرب کشور برگزار شد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: فعالیت هر نوع مرکز آموزش عالی در استان، اقدامی ارزشمند بوده و مدیریت اجرایی استان با تمام توان و امکانات، از ایجاد این مراکز حمایت می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده صبح امروز چهارشنبه در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی شمال‌غرب کشور در تبریز، با بیان اینکه امنیت یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی است، گفت: خوشحالم که امروز در جمع کسانی هستم که امنیت استان، مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی آنان است و باید در این فرصت از طرف مردم استان از این عزیزان قدردانی کنم.
وی آموزش را سرلوحه تمام خدمات در بخش‌های مختلف دانست و افزود: بدون آموزش قطعا ارایه خدمات بهتر و به‌روز امکان‌پذیر نیست.
جبارزاده ایجاد دانشگاه علوم انتظامی در استان را از جمله اقدامات خوب فرماندهی انتظامی عنوان و ابراز امیدواری کرد این دانشگاه به سمت رونق و شکوفایی بیشتر گام بردارد.
استاندار آذربایجان شرقی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان با تمام توان و امکانات خود به شکل‌گیری و فعالیت این مراکز از جمله دانشگاه علوم انتظامی کمک خواهند کرد.
وی در عین حال از فرماندهی انتظامی استان هم خواست ایجاد مراکز جدید آموزش عالی در حوزه علوم انتظامی را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.
در این مراسم، استاندار آذربایجان شرقی جوایز و لوح نفرات اول تا سوم مقطع کار‌شناسی دانشگاه علوم انتظامی شمال‌غرب کشور را اهدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز