خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان در دیدار با مدیران و سردبیران مطبوعات استان گفت:

رسالت استانداری حمایت از همه‌ی نهادها در چهارچوب قانون است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۶

رسالت و وظیفه‌ی استانداری حمایت از همه نهادها چه بخش خصوصی و چه بخش در چهارچوب قانون است.

ایلنا: استاندار اصفهان با اعلام آمادگی در جهت رفع مشکلات موجود در حوزهٔ رسانه و مطبوعات استان، گفت: وظیفهٔ خود می‌دانم که تا حد امکان مشکلات مالی و دیگر مسائل و مشکلات موجود در این حوزه را که از سوی مدیران و مسئولان رسانه‌های استان مطرح خواهد شد، برطرف کنم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور رعایت قانون را اصل اول در انجام امور عنوان کرد و اظهار داشت: در جایی که قانون مسکوت است، رعایت مصلحت مهم و اساسی خواهد بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه نقش رسانه‌ها بازتاب واقعیت‌های جامعه است و رسانه‌های باید در این خصوص گام بردارند، تصریح کرد: رویکرد جدید استان اعلام اخبار بعد از به انجام رسیدن کامل فعالیت‌ها خواهد بود.

وی از رسانه‌ها خواست که تفاهم، همکاری، تعامل و همدلی که بعد از سال‌ها بین مدیران استان به وجود آمده را بازتاب و به ایجاد آرامش در جامعه کمک کنند.

زرگرپور با اشاره به خشکسالی، وضعیت آب و زاینده رود گفت: رسانه‌ها باید در راستای تشویق مردم به صرفه جویی در مصرف آب بکوشند و در این خصوص سیاست مدیریت استان ایجاد آرامش و سکون است.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه مدیران باید انتقادپذیر باشند، اظهار داشت: مدیران و مسئولین موظف به پاسخگو بودن به رسانه‌ها هستند.

گفتنی است در این دیدار که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار گردید، مدیران مسئول و سردبیران مطبوعات استان نیز به ارائه نظرات خود در خصوص مشکلات و مسائل موجود در حوزهٔ مطبوعات استان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز