خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:

روزنامه ظرفیتی برای هدایت جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۲۰

روزنامه بستری برای افزایش سواد جامعه است و در بستر سازی فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی موثر است.

ایلنا: روزنامه بستری برای افزایش سواد جامعه است و در بستر سازی فعالیت‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی موثر است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در نشست تخصصی استاندار اصفهان با مدیران روزنامه‌های استان اصفهان افزود: در استان اصفهان بیش از ۲۵۰ نشریه مجوز گرفته‌اند که از این تعداد ۵ روزنامه و ۲۵ هفته نامه در استان اصفهان در حال فعالیت هستند.

حجه الاسلام محمد قطبی خاطرنشان کرد: تعداد نشریات استان اصفهان از نظر کمی قابل قبول است ولی از نظر کیفی هنوز به وضعیت مطلوب و آرمانی دست نیافته‌ایم و لازم است در این زمینه رشد بیشتری کنند.

حجه الاسلام قطبی با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در جامعه در ادامه گفت: اطلاع رسانی به موقع و صحیح به مردم درزمینه اقداماتی به همت مردم ومسوولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود می‌تواند موجب دلگرمی مردم شود.

وی برگزاری نشست اهالی رسانه و مطبوعات با استاندار اصفهان را برای بررسی و رفع مسایل و مشکلات آنان موثر دانست و گفت: امیدوارم نشست‌های تخصصی استاندار با سایر اصحاب فرهنگ و هنر نیز برگزار شود زیرا برگزاری این نشست‌ها و ایجاد تعاملات دوسویه می‌تواند در بررسی و رفع بسیاری از مسایل حوزه‌های مرتبط با آنان بسیار موثر و راهگشا باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز