خبرگزاری کار ایران

در شهرستان لنجان انجام شد:

گازرسانی به کلیه شهرها و روستاهای شهرستان لنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۹۵

با بهره برداری از طرح گاز رسانی به شهرها و روستاهای شهرستان لنجان که با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان به انجام رسید با این شهر به جمع شهرستان‌های سبز استان اصفهان پیوست.

ایلنا: در این مراسم که با حضور معاون عمرانی استانداری اصفهان و مدیرعامل گاز استان برگزار شدطرح گازرسانی به دو روستای حاج الوان و قلعه ترکی واقع در بخش باغبادران شهرستان لنجان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ لازم به ذکر است اجرای ۱۲ کیلومتر خط تعذیه فولادی، ۱۸کیلومتر عملیات شبکه گذاری فولادی و پلی اتیلن، ۱۰۰انشعاب پلی اتیلن، ساخت و نصب یک ایستگاه TBS، یک ایستگاه CGS / TBS و یک ایستگاه CPS از جمله تاسیساتی است که در راستای گازرسانی به این دو روستا عملیاتی شده است.

گفتنی است، با گازرسانی به این ۲ روستا با ۱۰۰ خانوار تمامی روستا‌ها و شهرهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بر خوردار شدند و تعداد مشترکان گاز در این شهرستان به ۷۶ هزار مشترک رسید و مردم شهرستان لنجان با بهره برداری از این طرح‌ها نیز جشن پایان گازرسانی و شهرستان سبز را برگزار کردند.

در مراسم بهره برداری از گازرسانی به این دو روستا مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از توزیع سالانه ۱۶میلیارد متر مکعب گاز و برخوردار نمودن ۹۹ درصد از جمعیت این استان از این نعمت طبیعی خبر داد.

مومنی بیان داشت: در حال حاضر ۱۰۲ شهر و ۱۱۴۰ روستا در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و این استان با توزیع ۱۰.۱ دهم گاز کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز