خبرگزاری کار ایران

جابر قاسمعلی در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

فیلمنامه نویسان برای برگزاری یک مجمع به تفاهم رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۷۲

براساس توافقات صورت گرفته سه شنبه سوم دی ماه در محل خانه سینما مجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان با حضور همه گرایش‌ها و گروه‌ها و افراد برگزار می‌شود و دستور جلسه آن انتخاب شورای مرکزی و بازرسین است

ایلنا: در حالی که بسیاری از صنوف عضو خانه سینما مجامع عمومی خود را برگزار کرده بودند و اعضای شورای مرکزی خود را شناخته بودند اما صنف فیلم نامه نویسان به دلیل برخی اختلافات نتوانسته بود مجمع خود را برگزار کند. اما به تازگی این صنف اختلافات خود را حل کرده و به زودی مجمع عمومی کانون فیلم نامه نویسان سینمای ایران برگزار می‌شود.


جابر قاسمعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب افزود: عصر روز گذشته جلسه‌ای را با مهدی سجاده چی و خادم بازرس خانه سینما با هدف بررسی مشکلات پیش آمده و اختلافات موجود برگزار کردیم. در این جلسه قرار براین شد که همه ما برای برگزاری یک مجمع عمومی و دستیابی به یک کانون واحد در فیلم نامه نویسان تلاش کنیم.
وی ادامه داد: براساس توافقات صورت گرفته سه شنبه سوم دی ماه در محل خانه سینما مجمع عمومی کانون فیلمنامه نویسان با حضور همه گرایش‌ها و گروه‌ها و افراد برگزار می‌شود و دستور جلسه آن انتخاب شورای مرکزی و بازرسین است. همچنین بنا به تشخیص مجمع و در صورت لزوم من و مهدی سجاده چی پاسخگوی سوالات افراد حاضر در مجمع خواهیم بود.
قاسم علی ادامه داد: تمامی هدف من و دوستانمان و سجاده چی براین است که به یک کانون واحد در باره فیلمنامه نویسان برسیم لذا تمامی اختلافات را کنار گذاشته و توافق کردیم که در فضای موجود فقط یک مجمع عمومی برگزار شود.
وی ادامه داد همچنین قرار شد به جای آنکه یک گزارش شفاهی منتشر کنیم و در مجمع قرائت کنیم یک گزارش کتبی توسط من و یک گزارش نیز توسط سجاده چی آماده شود و دو روز قبل از برگزاری مجمع در سایت خانه سینما منتشر شود و اگر سوالی پیرامون این دو گزارش بود توسط اعضا در مجمع پرسیده شود.

علی زادمهر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز