خبرگزاری کار ایران

آیت الله جوادی آملی:

نسل‌های جوان از شهدای جهاد علمی الگو بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۶۶

شهدای جهاد علمی به برکت ایمان و تقوای الهی مسیر پرتلاطم توسعه علمی را طی کردند و بر ماست که ازاین دستاورد‌ها پاسداری کنیم.

ایلنا: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت از خودگذشتگی، اخلاص وخون این شهیدان حاصل شده است و باید تلاش کنیم نسل‌های جوان از این شهدا الگو بگیرند.

به گزارش ایلنا، آیت الله جوادی آملی مرجع عالیقدر به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای جهاد علمی در گفتگویی با اشاره به ضرورت حفظ و صیانت از اندیشه‌های شهدای علمی کشور، اظهار داشت: شهدای جهاد علمی به برکت ایمان و تقوای الهی مسیر پرتلاطم توسعه علمی را طی کردند و بر ماست که ازاین دستاورد‌ها پاسداری کنیم.

این مرجع تقلید در ادامه تصریح کردند: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت از خودگذشتگی، اخلاص وخون این شهیدان حاصل شده است و باید تلاش کنیم نسل‌های جوان از این شهدا الگو بگیرند.

آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه دشمنان با ترور دانشمندان کشورمان راه به جایی نخواهند برد، اظهار داشتند: مسیر توسعه علمی کشور هرگز متوقف نشده و نمی‌شود؛ و دشمنان با این ترور‌ها ماهیت ضد انسانی و ضداسلامی خود را بیش از پیش، نمایان می‌کنند.

این مرجع تقلید تاکید کردند: ملت ایران با اتکال به خدا، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و بینش عمیق دینی در برابر هیچ هجمه و تحریمی سر خم نمی‌کنند و همواره در مسیر تعالی و بالندگی کشور ایستادگی خواهند کرد.

آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کردند: حفاظت از جان و تامین امنیت سایر دانشمندان هسته‌ای کشورمان مساله‌ای است که باید با جدیت دنبال شود.

شایان ذکر است کنگره شهدای جهاد علمی با اهدافی چون: پاسداشت مجاهدت‌های شهدای شاخص جهاد علمی در راه پیشرفت و استقلال کشور، تبیین مقام علمی و معنوی شهدای جهاد علمی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری مرتبط با شهدای جهاد علمی و انسجام بخشی به آثار هنری و فرهنگی در راستای مقام و منزلت علم جهادی با محوریت شهدای دانش و به صورت ویژه، شهدای هسته‌ای توسط سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ۲۱ آذر در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز